عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 50 درصد درآمد حاصل ازهدفمندسازي يارانه ها به رفع مشكلات اختصاص دارد

استاندار گلستان:

50 درصد درآمد حاصل ازهدفمندسازي يارانه ها به رفع مشكلات اختصاص دارد

دکترحسن صادقلو گفت: 50 درصد درآمدي كه از طريق هدفمندسازي يارانه ها حاصل مي شود بايد در ميان اقشار نيازمند توزيع شود و 50 درصد ديگر بايد به سمت آسيب ها و مشكلات جامعه هدايت شود.

 دكتر "حسن صادقلو " صبح امروز در جلسه ستاد هدفمندي يارانه ها استان گلستان افزود: اين آسيب ها در حوزه هاي مختلف از جمله محيط زيست، پيشگيري، بهداشت و درمان و... است كه بايد ساماندهي شود.
وي با بيان اينكه همه مسئولان نسبت به آن 50 درصد احساس مسئوليت مي كنند و راسخ هستند كه عملياتي شود خاطرنشان كرد : اين قلمروها اعم از سلامت، بيمه همگاني، اشتغال، فن آوري، رونق توليد و توسعه مورد توجه مسئولان است. 
استاندار گلستان با اشاره به اينكه در مرحله اول در توزيع منابع خوب كار نشد تصريح كرد : اراده مسئولان اين است كه بتوانند اين اهداف اساسي را محقق كنند. 
دكتر صادقلو تأكيد كرد: خيال مردم راحت باشد كه هدف بالا رفتن قيمت حامل هاي انرژي نيست بلكه هدف رفع اين مشكلات و اسيب ها از جامعه است.
وي در بخش ديگري از سخانش گفت: در استان گلستان نيز بر اساس بخشنامه ها، ستاد هدفمندي يارانه ها به رياست استاندار تشكيل شده و معاونت برنامه ريزي قائم مقام آن است.
به گفته استاندار، بقيه دستگاهها از جمله مخابرات، پست، بهزيستي، كميته امداد، پليس +10، و در بخش خصوصي كافي نت ها، سازمان امور اقتصادي و دارايي مسائل را لحظه اي رصد مي كنند كه در صورت بروز مشكلات آن را رفع نمايند.
دكتر صادقلو گفت: فرمانداريها، بخشداريها، دهياري هاي استان نيز با تمام امكانات پاي كار هستند كه مشكلي اتفاق نيفتد.
وي با بيان اينكه همه دفاتر روستايي و پيشخوان دولت باز و آماده خدمت رساني به مردم هستند اظهار كرد: هزار مركز تدارك ديده شده و همه زيرساختها فراهم است كه مردم با خيال راحت و در آرامش ثبت نام خود را انجام دهند.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1396
  • کد خبر : 495