عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهبرد وزارت آموزش و پرورش برابری در دست یابی به فرصت های آموزشی است

وزیر آموزش وپرورش در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های هفته دولت گمیشان؛

راهبرد وزارت آموزش و پرورش برابری در دست یابی به فرصت های آموزشی است

راهبرد وزارت آموزش و پرورش برابری در دست یابی به فرصت های آموزشی است

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که در مولفه هایی همچون فضا، تجهیزات و امکانات آموزشی قدم های موثری برداشته شده است، اظهار کرد: اما به منظور رفع نابرابری های موجود، دست یابی برابر به فرصت های آموزشی برای دانش آموزان مناطق مختلف کشور از راهبردهای وزارتخانه است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر سید محمد بطحایی عصر دوشنبه 5 شهریور در مراسم بهره برداری متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان با حضور استاندار گلستان و نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام های ارزنده ای برداشته شد که یکی از مهمترین آنها کاهش نرخ ترک تحصیل و یا کودکان محروم از تحصیل است.
وی اضافه کرد: هر چند یک بازمانده از تحصیل یا دانش آموز ترک تحصیل کرده نیزعیب محسوب می شود اما نباید تلاش ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش را نادیده بگیریم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مهمترین وظیفه دولتمردان و مدیران حکومت اسلامی تلاش برای استقرار عدل و قسط در جامعه است.
وی گفت: راهبرد مسوولان باید به گونه ای طرح ریزی شود که امکان دست یابی به منابع و امکانات کشور برای همه ایرانیان از هر مذهب و قوم و رنگ و یا منطقه جغرافیایی فراهم شود.
دکتر بطحایی اضافه کرد: با وجود تمام کارشکنی ها و فشارهای ناجوانمردانه دشمن، رویه حاکم بر کشور حرکت به سوی عدالت و استقرار آن در جامعه است که باید با تلاش بیشتر این رویه را تسریع کنیم .
وی همچنین ادامه داد: ما امروز به ارتقای سطح کیفیت آموزشی نیازمند هستیم، باید با اصلاح برنامه های موجود بتوانیم کودکانی را تربیت و تحویل جامعه دهیم که به عنوان پدران و مادران آینده این سرزمین بتوانند در مسیر توسعه و پیشرفت قبول مسوولیت کنند.
وزیرآموزش وپرورش افزود: باید دانش آموزانی تربیت کنیم که بتوانند مسائل اجتماعی و فردی را حل کنند و در انجام آموزه های دینی موفق باشند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد با همراهی همه مجموعه نظام گام های تحول در نظام آموزش و پرورش با سرعت بیشتری به پیش رود.

راهبرد وزارت آموزش و پرورش برابری در دست یابی به فرصت های آموزشی است

 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .