عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کارگروه گردشگری استان برگزار شد

به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

دومین جلسه کارگروه گردشگری استان برگزار شد

دومین جلسه کارگروه گردشگری استان برگزار شد

دومین جلسه کارگروه گردشگری به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان گلستان و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گلستان, فرماندار شهرستان گرگان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛  در این جلسه پیگیری مصوبات جلسه قبل صورت گرفت که در خصوص مصوبات قبل مقرر گردیده بود برآوردهای لازم از لحاظ نیاز به میزان آب ،برق و گاز مصرفی پروژه ها در مناطق گردشگری استان خصوصا هزارپیچ به دستگاه های اجرایی مربوط اعلام و برنامه ریزی لازم به منظور تامین زیر ساخت های مناسب برای اجرای پروژه های گردشگری صورت گیرد.
  همچنین مقرر گردید در یک فرصت دو هفته ای دستگاه های اجرای عضو کارگروه نظرات پیشنهادی خود را در خصوص پروژه های گردشگری آقای مهیمینی در منطقه هزارپیچ به دبیرخانه (اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری) اعلام نمایند.
  همچنین در خصوص تامین اعتبار جهت انجام مطالعات گردشگری هماهنگی های لازم که در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها صورت گرفته است مقرر گردید فرماندار گرگان در خصوص تامین آب پارک جنگلی النگدره بررسی و اقدامات لازم را به عمل آورد.
  در مصوبات دستور کار جلسه امروز مقرر گردید اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نسبت به معرفی فرصت های سرمایه گذاری به اعضای کارگروه از جمله منابع طبیعی ،محیط زیست ،شهردارها آب ،برق و گاز نظرات خود را در خصوص تامین زیرساخت ها و امکان واگذاری عرصه به اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری اعلام نمایند. در خصوص پروژه های گردشگری آقای صحنه در حوزه شهرستان آق قلا و آقای رحمت بخشایش از گنبد کاووس مقرر شد به ترتیب بازنگری های لازم جهت مشخص نمودن محدوده محل اجرای پروژه و طرح و کمیسیون تبصره ماده 1 صورت گیرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .