عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شکارچیان غیر مجاز پارک ملی گلستان شناسایی شده و تحت پیگیرد قانونی قرار دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد:

شکارچیان غیر مجاز پارک ملی گلستان شناسایی شده و تحت پیگیرد قانونی قرار دارند

شکارچیان غیر مجاز پارک ملی گلستان شناسایی شده و تحت پیگیرد قانونی قرار دارند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از شناسایی شکارچیان غیرمجاز در پارک ملی گلستان خبر داد و گفت: این افراد تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی، ظهر امروز چهارشنبه 25 مهرماه در گفتگو با واحد خبر صداوسیمای مرکز گلستان اظهار کرد: بامداد امروز، تعداد 4 نفر از محیط بانان استان در پارک ملی گلستان با 8 نفر از متجاوزین و شکارچیان غیرمجاز درگیر شدند.
وی افزود: طی این درگیری، یک نفر از محیط بانان به درجه رفیع شهادت نائل شد و دو نفر دیگر مجروح شدند که به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و مشکل خاصی وجود ندارد.
طهماسبی با بیان اینکه درگیری در حوزه انتظامی خراسان شمالی رخ داده اظهار کرد: درحال حاضر مدیرکل محیط زیست و مسئولان مربوطه از استان در منطقه حضور دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: شکارچیان و متجاوزین شناسایی و یکی از عوامل مرتبط با موضوع نیز دستگیر شده و مورد پیگرد عوامل انتظامی قرار دارند که به زودی دستگیر خواهند شد و به مجازات خواهند رسید.
لازم به ذکر است، حوالی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه 25/7/97) 4 نفر از محیط‌بانان پارک ملی گلستان با شکارچیان غیرمجاز در منطقه «سولگرد» این پارک درگیر شده که در این درگیری «تاج محمد باشقره» به شهادت رسید و دو محیط‌بان دیگر زخمی شدند.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 772
  • کد خبر : 52284