عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آموزش های تخصصی برای معاونین فرمانداران گلستان

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان خبر داد:

برگزاری آموزش های تخصصی برای معاونین فرمانداران گلستان

برگزاری آموزش های تخصصی برای معاونین فرمانداران گلستان

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان گفت: برای نخستین بار، دوره‌های آموزشی تخصصی جهت معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداران سطح استان در حال برگزاری است.
علی نذیری اظهار کرد: اولین دوره تخصصی که در چهار روز در محل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی وتحول اداری استانداری برگزار می‌شود، شامل بودجه‌بندی، انواع آن و شیوه‌های ابلاغ بودجه به دستگاه‌های اجرایی است.
وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی تخصصی در10 جلسه به مدت 32 ساعت و با هدف توانمندسازی هر چه بیشتر مدیران میانی در سطح فرمانداری‌های استان  در حال برگزاری است و در آن مخاطبان علاوه بر درک جامعی از اصول ومبانی  حاکم بر بودجه وهمچنین فرآیند و روشهای  بودجه‌ریزی آشنا می‌شوند.
نذیری با اشاره به هدفمند بودن این برنامه علمی و شغلی اذعان کرد: با بررسی برنامه‌های آموزشی، جای خالی چنین دوره‌هایی در مجموعه مدیریتی استانداری در سطح شهرستان‌ها احساس می‌شد که با استفاده از توانمندی اساتید صاحب نظرمرتبط سعی شد چنین دوره‌ای تدوین و اجرایی شود.
وی ادامه داد: اولین ارزیابی از برگزاری روز نخست  این برنامه آموزشی، نشان داد که تا چه میزان نیازمند چنین دوره‌هایی منطبق بر نیاز ساختار اداری هستیم و مخاطبان نیز بر تداوم این چنین مباحث کاربردی و علمی تاکید کردند.
مدیر کل برنامه ریزی وتحول اداری استانداری گلستان با اشاره به برگزاری دوره‌های آـموزشی حضوری و غیرحضوری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان افزود: در شش ماهه اول سال جاری 23 ساعت دوره حضوری و 20 ساعت دوره غیرحضوری برای مخاطبان دوره برگزار شده است.
نذیری ادامه داد: اصول و مبانی ارتباطات، شرح وظایف واحدهای تابعه وزات کشور، منشور حقوق شهروندی، حقوق شهروندی در نظام اداری و آسیب‌شناسی شبکه‌ اجتماعی مجازی عناوین دوره‌هایی است که در شش ماهه اول امسال برگزار شده است.
وی یادآور شد: در دوره آموزش حضوری تعداد 320 فراگیر مشارکت داشته‌اند و در دوره غیر حضوری نیز یک هزار و 800 فراگیر از برنامه‌های آموزشی بهره‌مند شد‌ه‌اند.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : it
  • بازدید : 806
  • کد خبر : 52396