عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آهنگ توسعه غرب استان تندتر خواهد شد

با استفاده از ظرفیت نخبگان منطقه:

آهنگ توسعه غرب استان تندتر خواهد شد

آهنگ توسعه غرب استان تندتر خواهد شد

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در همایش توسعه پایدار بندرگز گفت: با استفاده از ظرفیت نخبگان منطقه، آهنگ توسعه غرب استان تندتر خواهد شد.

"عبدالرضا چراغعلی" اظهار کرد: اگر می خواهیم در غرب استان و بندرگز آهنگ توسعه شتاب پیشتری بگیرد، لازمه آن برنامه ریزی و یکسری ریل گذاری جدید است.

وی ادامه داد: تاریخچه فرهنگی، اجتماعی و سابقه انقلابی شهرستان بندرگز نشان می دهد که این شهرستان با آنچه که باید باشد، فاصله زیادی دارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: شهرستان بندرگز از دیرباز پرآوازه ترین نیروهای فرهنگی استان را در اختیار داشته ضمن اینکه قبل از بهمن 57 بسیاری از مبارزان به نام و نیروهای انقلابی نیز در این شهرستان فعالیت داشته اند.

چراغعلی خاطرنشان کرد: اگر کسی با آهنگ توسعه غرب استان مشکل دارد و نمی تواند خود را با آن هماهنگ کند، در هر جایگاهی که هست باید برود و راه را برای افراد با انگیزه باز کند.

وی اضافه کرد: توسعه شهرستان بندرگز به عنوان دروازه ورودی غرب استان بستر ساز توسعه هر چه بیشتر گلستان خواهد بود و انتظار ما از مردم، مسئولین و بویژه نخبگان این شهرستان این است که با استفاده از ظرفیت های موجود، در کنار یکدیگر برای اعتلای نام این شهرستان تلاش کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: نگاه ما در استانداری براساس توسعه متوازن همه نقاط استان متمرکز است و شهرستان بندرگز به عنوان دروازه ورودی استان توجه بیشتری را می طلبد.

چراغعلی در بخش پایانی سخنانش گفت: شرایط امروز جامعه به گونه ایست که مسئولین باید پای صحبت مردم بویژه جوانان نسل سومی نشسته و درد دل ها و سخنان آنها را بشنوند و پاسخگوی مطالبات به حق و قانونی جوانان باشند.

 

آهنگ توسعه غرب استان تندتر خواهد شد

آهنگ توسعه غرب استان تندتر خواهد شد

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .