عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز مجلس


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز مجلس

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز مجلس

استاندار گلستان در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله مدرس، روز مجلس را به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و نمایندگان خدوم این استان تبریک گفت.
متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
و امرهم شورا بینهم
مجالس در همه کشورهای دنیا، نماد و نشانه ای از مردم سالاری اند و در ایران اسلامی، نماد مردم سالاری دینی و حافظ و پاسدار ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی.
اصل و بنای مملکت، ملت است و مجلس مکانی است که این ملت در آن جمع شده‌اند؛ بنابراین، مجد و عظمت مجلس همان عظمت ملت است و مجلس و نمایندگان آن باید همواره به یاد داشته باشند با صرفنظر از تعلقات حزبی، در راستای منافع ملی و مصالح کشور خود حرکت کنند.
مجلس شورای اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره) همواره جایگاهی حساس داشت؛ چرا که برای تحقق آن، خون های ارزشمندی هدیه شده است. به همین دلیل، امام آن را «حاصل خون جمعیتی که وفادار به اسلام بودند» می دانست و می فرمود: مجلس در رأس امور است.
نامگذاری ۱۰ آذر ماه، سالروز شهادت مجتهد مجاهد و سیاستمدار متعهد آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس، وظیفه نمایندگان را بسیار خطیر کرده و نمایندگان ملت باید بتوانند با استفاده از درس های ارزشمند اندیشه های اندیشمندان و بزرگانی همچون مدرس در برابر قدرت‌های شیطانی بایستد.
اینجانب ضمن تبریک روز مجلس به مردم شریف استان گلستان و نمایندگان سخت کوشی که توسعه، رشد و پیشرفت گلستان را سرلوحه فعالیت ها، اقدامات و پیگیری های خود قرار داده اند، بر این باورم، در سایه وفاق و همدلی و تعامل با نماینده ولی فقیه در استان و تمامی دلسوزان گلستان، می توان شاهد آینده ای روشن برای استان بود.  
سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 848
  • کد خبر : 54176