عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم با درايت با دولت همكاري مي كنند

معاون برنامه ريزي استاندار گلستان:

مردم با درايت با دولت همكاري مي كنند

"علي مرگدري" گفت: مردم با درايت و دقت در جهت تحقق اهداف مدنظر، با دولت همكاري مي كنند.
ایشان عصر روز چهارشنبه در چهارمين جلسه ويژه هدفمندي يارانه ها اعلام كرد: ثبت نام متقاضيان دريافت يارانه در استان، سيري معمول و منطقي دارد.
قائم مقام رئيس ستاد هدفمندي يارانه هاي استان افزود: مكاتباتي با شركت پست و ديگر دستگاه هاي اجرايي مربوطه، جهت همكاري در ثبت نام روستاييان در خصوص كمك هاي سخت افزاري و نرم افزاري صورت گرفته است.
وي با اشاره به ايجاد مقطعي پارازيت در خط هاي اينترنتي، اذعان داشت: اين مشكل در همان ابتدا برطرف شد و مسئولين در اين راستا تمام سعي خود را جهت رفع مشكلات و سوالات مردم به كار گرفته و در جهت ايجاد شرايطي مناسب، با ستاد همكاري مي كنند.
معاون برنامه ريزي استاندار گلستان با بيان اينكه فازبندي هاي دوره هاي بعد هدفمندي يارانه ها مشخص نشده است، تصريح كرد: آنچه اكنون حائز اهميت است، قرار داشتن ما در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها است كه بايد تمام تلاش خود را در پيشبرد صحيح و منطقي شرايط فعلي بكار گيريم.
وي روزهاي ۳۰ و ۳۱ ارديبهشت را دو روز مهم عنوان كرد و افزود: اين دو روز به عنوان روزهاي پاياني ثبت نام متقاضيان و انصراف دهندگان از دريافت يارانه نقدي است.
مرگدري ادامه داد: افرادي كه به هر دليلي موفق به ثبت نام در ايام مشخص شده نشده اند مي توانند در روزهاي ۳۰ و ۳۱ ارديبهشت ماه، اقدام به ثبت نام كنند و همچنين كساني كه جهت دريافت يارانه ثبت نام كرده اند ولي مي خواهند از دريافت آن انصراف دهند، مي توانند در اين دو روز با مراجعه به سايت، ثبت نام خود را لغو كنند.
وي نگراني مردم از عدم دريافت پيامك پس از ثبت نام را از موضوعات پر تكرار از سوي مردم عنوان كرد و افزود: نگراني مردم به حق و به جا است، اما آن ها نبايد در اين زمينه نگران باشند و در صورت بروز مشكل در دو روز پاياني ماه اقدام به رفع مشكل كنند.

تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1684
  • کد خبر : 553