عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح نمایشگاه های تخصصی خودرو، موتورسیکلت وخدمات گمرگی درگرگان

باحضور معاون برنامه ریزی استاندار:

افتتاح نمایشگاه های تخصصی خودرو، موتورسیکلت وخدمات گمرگی درگرگان

 پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو ، تجهیزات و قطعات یدکی و خدمات پس از فروش و اولین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل ،ترانزیت و خدمات گمرکی و نخستین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مراسم افتتاح نمایشگاه با حضور مهندس مرگدری معاون برنامه ریزی استانداری گلستان ،مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ، کفایی پور مدیر شرکت نمایشگاه استان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در مکان نمایشگاه بین المللی استا برگزار شد.

 مهندس قوانلو افزایش آشنایی اطلاعات متخصصان و علاقمندان خودروسازی، برقراری ارتباط مستقیم در تأمین نیاز و ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخش‌های مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط با آن را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه یاد شده برشمرد.

 وی افزود: تولیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر 25 شرکت از استان‌های تهران، گلستان ، البرز ، آذربایجانغربی و سمنان و نمایندگانی از از کشورهای چین، کره جنوبی، ایتالیا محصولات خود را در این نمایشگاه برای علاقمندان به نمایش می‌گذارند.

 حسینقلی قوانلو با یادآوری ظرفیت های استان همچون گمرک و ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی گلستان، این پتانسیل ها را فرصت خوبی برای استقرار صنایع خودروسازی در منطقه بیان کرد و گفت: همچنین زمینه ترانزیت خودرو و قطعات آن از مرز اینچه برون فراهم است که صنعتگران می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

 وی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد تجاری و افتتاح خط آهن در سال آینده شاهد برگزاری با شکوه این نمایشگاه همراه با استقبال گسترده تولید کنندگان و نمایندگی های خودرو در کشور و خارج از کشور باشیم .

 قوانلو در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاهها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در جاده آق قلا ، روبروی فرودگاه گرگان از تاریخ 14 الی 17 بهمن از ساعت 16 تا ۲۱ شب بازدید کنند.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1719
  • کد خبر : 5837