عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیوان محاسبات چشم بینای نظام و بازوی توانمند مشورتی برای دستگاه‌های اجرایی است

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان:

دیوان محاسبات چشم بینای نظام و بازوی توانمند مشورتی برای دستگاه‌های اجرایی است

دیوان محاسبات چشم بینای نظام و بازوی توانمند مشورتی برای دستگاه‌های اجرایی است

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان بر نقش دیوان محاسبات برای جلوگیری از حیف‌ومیل اموال دولتی تاکید کرد و گفت: دیوان محاسبات چشم بینای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازوی توانمند مشورتی برای دستگاه‌های اجرایی است.

محمد حمیدی در جلسه معارفه هیات بازرسی دیوان محاسبات استانداری گلستان ضمن قدردانی از هیات دیوان محاسبات، اظهار کرد: مشاوره و راهنمایی کارشناسان دیوان محاسبات در همه حال گره‌گشای دستگاه‌های اجرایی است.
وی با بیان اینکه کارآمدی و یا پویایی نظام‌های سیاسی، اجتماعی، رابطه مستقیمی با نحوه نظارت دارد،‌ تصریح کرد: دیوان محاسبات با تعامل و همکاری مناسب در راستای اجرای قانون، یاور دستگاه‌های اجرایی در بهبود عملکرد مالی بوده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: پاسداری از بیت‌المال مهم‌ترین وظیفه دیوان محاسبات است که با توان بالای تخصصی و نظارتی این مهم را انجام می‌دهد.
مسئول هیات بازرسی دیوان محاسبات استانداری گلستان به وظایف و اختیارات دیوان محاسبات اشاره کرد و گفت: دیوان محاسبات به همه حساب‌های دستگاه‌های اجرایی به ساز و کاری که قانون مشخص کرده است، رسیدگی یا حسابرسی می‌کند تا هیچ هزینه‌ای از اعتبارات مصوب تجاوز نکرده باشد و هر وجه در محل خود به مصرف رسیده باشد.
وی افزود: همواره تلاش شده تا تمامی دریافت‌ها و پرداخت‌ها و صورت‌حساب مالی دستگاه‌ها با قوانین و مقررات مالی مطابقت داشته باشد.

 

دیوان محاسبات چشم بینای نظام و بازوی توانمند مشورتی برای دستگاه‌های اجرایی است

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : rajaee
  • بازدید : 673
  • کد خبر : 58692