عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گفتگوی تلفنی معاون عمرانی استاندار گلستان با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما

به منظور ارائه گزارش از مدیریت سیلاب استان انجام شد:

گفتگوی تلفنی معاون عمرانی استاندار گلستان با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما

گفتگوی تلفنی معاون عمرانی استاندار گلستان با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای هدایت سیلاب در شهرستان آق قلا گفت: در حال حاضر با ایجاد دو شکاف در خط آهن, در حال هدایت آب به سمت دشت هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی پس از جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران در فرمانداری آق قلا و در تماس تلفنی با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما، اظهار کرد: سطح آب در شهرستان آق قلا در مناطق مختلف بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر است و سعی داریم آب داخل شهر را طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت آتی تخلیه کنیم.
وی افزود: سیلاب از گنبد هدایت شد و الان عمده مشکل در آق قلا است چرا که ظرفیت گرگانرود ۱۲۰ متر مکعب در ثانیه است اما حجم آب بسیار بیش از این است و طی ۴ ساعت آینده آب به شهرستان گمیشان می رسد تا از آنجا به سمت دریا روانه شود. 
غراوی با بیان اینکه طی ۵ روز گذشته به میزان ۷۰ درصد بارش سالیانه استان باران باریده است، گفت: خوشبختانه خسارت جانی نداشته ایم اما خسارات مالی فراوانی به منازل مسکونی و زمین های کشاورزی وارد آمده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، با بیان اینکه اسکان موقت، توزیع غذا و پوشاک و اقلام مصرفی برای مردمی که اسکان اضطراری داده شده اند، در حال انجام است، همراهی تمام دستگاه ها و نهادها، و همچنین مشارکت همه مردم را قابل تقدیر دانست.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 727
  • کد خبر : 59001