عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است

عباس نیاوند در جشن بزرگ انقلاب شهر انبارالوم:

انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است

انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در جشن بزرگ انقلاب شهر انبارالوم گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی برای ملت ایران بود ، انقلابی که رحمت الهی بود و مانند خورشید درخشانی نور افشانی می کند و نور آن مرزهای ظلمت را درمی نوردد.

دکتر عباس نیاوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن است،اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب استثنائی و یک پدیده ی منحصر به فرد در قرن بیستم بود. انقلاب ما تحول بزرگ الهی و مروج عدالت است ،مروج عدالتی مبتنی برعقلانیت و معنویت که به رشد و شکوفایی و پیشرفت منجر می شود.

وی افزود :انقلاب ما مظهر شکوه و عظمت و اراده الهی به دست ملت ایران است انقلابی که به رهبری حضرت امام راحل(ره) با امید وتکیه برلطف خداوند متعال بساط ظلم وستم شاهنشاهی رابرچید ومردم ایران را ازظلمت و تباهی به نور و روشنی هدایت نمود .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در بخش پایانی سخنانش اضافه کرد:راز ماندگاری و پویایی انقلاب امام خمینی(ره) برعکس انقلاب‌های مادی دنیا در اتصال به اسلام و آموزه های دینی و تکیه بر رهبری و ولایت فقیه است و این از ویژگی های منحصر به فرد انقلاب ماست .

انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است

 

انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1019
  • کد خبر : 6039