عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازگشائی جاده یساقی به بندرترکمن

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان خبر داد؛

بازگشائی جاده یساقی به بندرترکمن

بازگشائی جاده یساقی به بندرترکمن

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان اظهار کرد: با توجه به آخرین وضعیت ابگرفتگی و روند کاهشی سیلاب دشت محدوده پل قره تپه در محور سه راه یساقی به بندرترکمن، عملیات بازگشائی ، ایمن سازی مسیر و نصب علائم ، توسط تلاشگران راهداری از روز گذشته آغاز و امروز(23 اردیبهشت) بطور کامل بازگشائی می گردد و تردد به بندر ترکمن و روستاهای مسیر از محور سه راه یساقی برقرار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان با توجه به بازدید جمالی مدیرکل مدیریت بحران، قدمنان فرماندار کردکوی و میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پل قره تپه جهت بررسی شرایط محدوده و بازگشائی مسیر با توجه به مشکلات ترافیکی طولانی مدت ایجاد شده برای اهالی منطقه، این بازگشایی صورت می گیرد.
 مجتبی جمالی افزود: بدلیل عبور بخشی از سیلاب دشت از روی جاده در ضلع جنوبی پل ، تردد در محدوده پل با احتیاط و رعایت نکات ایمنی صورت می گیرد.
وی یادآور شد: محور مذکور از اولین روزهای سالجاری تاکنون, بدلیل طغیان رودخانه و سیلاب دشت گسترده ساحل طرفینی رودخانه قره سو مسدود بوده است .
مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان خاطر نشان کرد: همچنین بخش زیادی از اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه قره سو در محدوده روستاهای گرگان، کردکوی و ترکمن کماکان دچار ابگرفتگی هستند که عملیات مهار و تخلیه ادامه دارد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .