عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه ساخت راه روستایی اورجنلی بالا– یکه قوزآغاز شد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

پروژه ساخت راه روستایی اورجنلی بالا– یکه قوزآغاز شد

پروژه ساخت راه روستایی اورجنلی بالا– یکه قوزآغاز شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در مراسم گلنگ زنی پروژه راه روستایی اورجنلی بالا– یکه قوز از توابع شهرستان کلاله بیان داشت :  با تکمیل شدن این پروژه  12روستا از آن بهرمند می شوند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این مراسم که با حضور دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور ، مهندس غراوی سرپرست استانداری گلستان ، نماینده منتخب شرق استان گلستان در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی  و دیگر مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد افزود: اعتبار در نظر گرفته شده این پروژه از محل معاونت توسعه روستایی وزارت راه و شهرسازی و مناطق محروم ریاست جمهور میباشد وی برآورد اولیه این پروژه را 56 میلیارد ریال عنوان و افزود طول این پروژه 9 کیلومتر میباشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان  ادامه داد: با تکمیل شدن این پروژه فاصله و مدت سفر از روستای اورجنلی بالا و سایر روستاهای بخش عرب داغ به مرکز شهرستان کلاله به طول 17 کیلومتر کاهش  خواهد یافت که به طبع آن در مصرف سوخت و غیره ... صرفه جویی  و نیز مخاطرات رانندگی و مشکلات ناشی از آن کاهش می یابد .

این مقام مسئول ادامه داد: در سالجاری 7 کیلومتر از این محور زیرسازی و یک دستگاه پل 3 متری و 9 فقره آبرو لوله ای  با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اجرایی می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .