عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدير جهادي بايد بر قلب‏ها و انديشه‏ ها مديريت كند

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار گلستان:

مدير جهادي بايد بر قلب‏ها و انديشه‏ ها مديريت كند

عباس نیاوند گفت: مدیر جهادی باید بر قلب‏ها و اندیشه‏ ها مدیریت و رهبری کند.

عباس نیاوند ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان کلاله اظهار داشت: باید بر نعمت داشتن چنین مردم بی‏نظیر و بر نعمت خدمت به این مردم حماسه‏ساز ایران عزیز اسلامی، شکر‏گزاری باشیم.

وی با بیان 10 نکته اداری به اعضای شورای اداری شهرستان کلاله تصریح کرد: خداوند تمامی مواهب الهی را برای انسان و انسان را برای خودش خلق کرده است، پس موضوع منابع انسانی فوق‏العاده مهم بوده و باید برای توسعه و پیشرفت آن تلاش جدی صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه آنچه باعث تداوم انقلاب اسلامی ما می‏شود، همان عواملی است که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ما شده است، همچنین وی گفت: ماهیت معنوی، ماندگاری و صلابت انقلاب ما، مردم و ولایت فقیه هستند که باید همه مدیران و مردم با بصیرت تمام، گوش به فرمان رهبری دینی و ایمانی ولی‏فقیه باشند.

تحقق عدالت، آرمان مدیریت و انقلاب اسلامی است

نیاوند خاطرنشان کرد: دهه چهارم انقلاب، دهه عدالت و پیشرفت است همه باید تلاش کنیم عقلانیت، معنویت و عدالت را در جامعه محقق ‏سازیم چرا که تحقق عدالت، آرمان مدیریت و آرمان جامعه و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: سال 1393 به فرمان مقام معظم رهبری، سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است پس باید با تمام قوا، به دو موضوع مطلوب نظر مقام معظم‏ رهبری، جامه عمل بپوشانیم.

نیاوند تاکید کرد: در مدیریت جهادی آن چیزی که مطلوب نظر خواهد بود عقل مدیریتی است که با بلوغ مدیریتی جمع شده و رشد مدیریتی را ایجاد می‏کند.

مدیر جهادی باید بر اندیشه‏ها مدیریت کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: رشد مدیریتی وقتی با آیتم‏های چون مسولیت‏پذیری، شناخت و آگاهی، لیاقت و شایستگی، قدرت و توانایی، خلق و خوی حرفه‏ای و حکیمانه برخورد کردن ترکیب شود، مدیریت جهادی را ایجاد می‏کند.

به گفته وی مدیر جهادی باید بر قلب‏ها و اندیشه‏ها مدیریت و رهبری کند.

نیاوند با اشاره به الزمات مدیریت جهادی اضافه کرد: خردهای مدیریتی، عقل و تدبیر مدیریتی در مدیریت جهادی لازمه هر فرایندی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان افزود: برای مدیریت جهادی افق، استراتژی، کار خوب را خوب انجام دادن و بهره‏وری لازم است چرا که بهره‏وری نشانه‏ای مدیر جهادی است.

وی ادامه داد: منابع ما محدود و نیازهای ما نامحدود است منابع را باید جایی هزینه کرد که بیشترین و بهترین بازده را داشته باشد باید متفکرانه و مدبرانه مانع را تخصیص داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: پاک‏دستی و پاک‏چشمی از نشانه‏های مدیران جهادی است و باید فراگیر و اجرایی شود.

اعتماد مردم به مدیران، امیدها را برای آینده‏سازی بیشتر می‏کند.

نیاوند اذعان داشت: اعتماد مردم به مدیران و اعتماد مردم به مدیریت پدرانه مدیران جامعه، مشکلات را کمتر و امیدها را برای آینده‏سازی، بیشتر می‏کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما حاصل تلاش‏های معصومین و ائمه (ع) است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما حاصل خون شهدا، حاصل مرارت‏ها و ایثارگری خانواده‏ های شهدا و ایثارگران و به برکت قیام امام حسین (ع) و خون پاک آن بزرگوار است.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .