عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای مشورتی و کارگروه های مردمی جوانان ابتکار خاص استان گلستان است

مشاور جوان استاندار خبر داد:

تشکیل شورای مشورتی و کارگروه های مردمی جوانان ابتکار خاص استان گلستان است

مشاور جوان استاندار گفت: تشکیل شورای مشورتی و کارگروه های مردمی جوانان ابتکار خاص استان گلستان است.

 علی نصیبی افزود: علاوه بر فعالیت حوزه مشاوران جوان در ادارات کل و سازمان های استانی و نیز شهرستان ها، به جهت استفاده از ظرفیت فکری جوانان بخش غیردولتی، با موافقت دکتر صادقلو استاندار گلستان، شورای مشورتی جوانان استان و کارگروه های مردمی جوانان را راه اندازی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات نسل جوان، ارزیابی و ارائه راهکار در حوزه فعالیت  ادارات دارای وظیفه مندی در حوزه جوانان، نقد عملکرد مشاوران جوان فرمانداری ها و ادارات، و ... بخشی از وظایف شورای مشورتی جوانان می باشد.

علی نصیبی گفت: در شورای مذکور، جوانانی از همه شهرستان های استان حضور دارند.

رئیس گروه مشاوران جوان استان اظهار داشت: در سال 93، تاکنون پنج جلسه استانی شورای مشورتی جوانان استان تشکیل شده و در هر یک از این جلسات، یکی از مسئولان مرتبط استانی حضور یافته است. همچنین در هر جلسه، عملکرد مشاور جوان یکی از فرمانداری ها ارزیابی میشود.

علی نصیبی اظهار داشت: موضوع یکی از جلسات شورای مشورتی جوانان نیز، نقد عملکرد و ارزیابی فعالیت مشاور جوان استاندار بوده است.

مشاور جوانان استاندار گفت: به جهت کارآیی و اثربخش بودن جلسات، در سال 94 تغییراتی در شیوه فعالیت شورای مشورتی جوانان خواهیم داد.

وی متذکر شد: شورای مشورتی جوانان تاکنون در ده شهرستان استان نیز راه اندازی شده است.

مشاور جوانان استاندار اظهار داشت: با توجه به ضرورت استفاده از اندیشه ها و افکار خلاقانه فعالان جوان غیردولتی، کارگروه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، و زیست محیطی حوزه مشاور جوان استانداری نیز راه اندازی شده است.

علی نصیبی گفت: در کارگروه مذکور نیز جوانان صاحبنظر در حوزه های ذکر شده حضور دارند و تاکنون شش جلسه کارگروه با حضور مسئولان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی استان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما در سال 93، شکل دادن این کارگروه و ایجاد همگرایی در عین اختلاف نظرهای طبیعی است و در سال 94 در هر نشست یکی از موضوعات مرتبط با فعالیت کارگروه با حضور مسئولان مرتبط به بحث گذاشته میشود.

رئیس گروه مشاوران جوان استان گفت: در سه ماهه اول سال 94 نیز کارگروه های اشتغال و توسعه را با حضور جوانان صاحبنظر و مشاوران جوان ادارات مرتبط راه اندازی می کنیم.

مشاور جوان استاندار گفت: قصد داریم با هماهنگی معاونت های مختلف استانداری، نشست های فصلی با حضور جوانان صاحبنظر، جهت هم اندیشی در رابطه با وظایف و برنامه های آن مجموعه ها برگزار کنیم.


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1791
  • کد خبر : 6482