عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خسارت زنان فعال مشاغل خانگی در سیل جبران می شود

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ؛

خسارت زنان فعال مشاغل خانگی در سیل جبران می شود

 

خسارت زنان فعال مشاغل خانگی در سیل جبران می شود

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه باید گزارشی از صاحبان مشاغل خانگی خسارت دیده در سیلاب گلستان تهیه شود، اظهار کرد: تلاش داریم خسارت بانوانی که در سیل ابزار یا کارگاه هایشان آسیب دیده است را جبران کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر فریبا نظری پورکیایی پیش از ظهر امروز سه شنبه 16 مهر در همایش زنان کارآفرین استان گلستان با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان و مدیران ارشد استانی و بانوان کارآفرین تصریح کرد: چالش های زیادی در حوزه فعالیت های اقتصادی بانوان وجود دارد که تلاش داریم با مساعدت های دولت آن را مرتفع کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های در دست اقدام رفع مشکل بیمه مشاغل خانگی خصوصاً قالی بافان و فرش بافان است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی بزودی حل خواهد شد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: باید تلاش کنیم جهت ارائه هدایا توسط دستگاه های اجرایی در مناسبت های مختلف از محصولات صنایع دستی تولید شده توسط زنان استفاده کنیم تا موجب رونق تولید آنان شود.

دکتر فریبا نظری پورکیایی با اشاره به طرح شهرهای خلاق جهان که از سال 2002 توسط یونسکو مورد توجه قرار گرفته، خاطر نشان کرد: تاکنون شهرهای رشت و اصفهان از ایران در این طرح به ثبت رسیده اند و شهرهای گلستان با توجه به ظرفیت اسب ترکمن و فرش ترکمن قابلیت این ثبت جهانی را دارند.

وی یادآور شد: ایجاد بازارچه دائمی فروش و عرضه محصولات تولید شده توسط بانوان ضروری است و البته بانوان باید آموزش های لازم را پیش از ورود به بازار ببینند.

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .