عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت بیش از 270 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان

در کارگروه تسهیل و با حضور استاندار گلستان عنوان شد؛

پرداخت بیش از 270 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دویست و بیست و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باحضور دکتر حق شناس استاندار گفت: در سالجاری در مجموع بیش از 270 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در دویست و بیست و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، ضمن بیان این که در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری استان گلستان در جایگاه پنجم کشور قرار دارد، گفت: از ابتدای شهریور ماه سالجاری که اعتبارات رونق تولید سال 98 ابلاغ شده است 171 طرح جهت اخذ 1070 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده و جهت بررسی و پرداخت به بانکهای استان معرفی شده اند که 21 طرح و واحد تولیدی استان بیش از 89 میلیارد تومان تسهیلات این طرح را دریافت نموده اند .

به گفته وی در سالجاری همچنین پرداخت مستقیم بانکهای استان به واحدهای تولیدی مبلغ 46 میلیارد تومان به 35 واحد بوده است .

وی افزود: با احتساب مبلغ انتقالی سال 97 که حدود 135 میلیارد تومان به 46 واحد بوده در مجموع امسال 102 واحد و طرح تولیدی موفق به اخذ 270 میلیارد تومان تسهیلات از بانکهای استان شده اند .

طلوعیان همچنین با اشاره به مصوبات پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از محل تبصره 18 گفت: از محل این طرح نیز 63 طرح جهت دریافت 443 میلیارد تومان تسهیلات به بانکها معرفی شده اند که تا کنون 2 طرح مبلغ 2.5 میلیارد تومان تسهیلات این طرح را در استان دریافت نموده اند.

وی افزود : تا کنون 166 طرح استان نیز جهت دریافت 560 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانکهای استان معرفی شده اند که 28 واحد موفق به اخذ 65.7 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان همچنین اظهار داشت: ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی می تواند در رونق تولید بسیار تاثیرگذار باشد.

طلوعیان تاکید کرد: برای جبران خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده در حوادث طبیعی نیز باید در نشست های کارشناسی مرتبط برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی بررسی ودستورات لازم جهت رفع مسائل آنان صادر شد.

پرداخت بیش از 270 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان

 

پرداخت بیش از 270 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 382
  • کد خبر : 67484