عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره اقوام فرصتی برای رونق صنایع دستی روستاهای گلستان است

استاندار گلستان در حاشیه جشنواره اقوام گلستان:

جشنواره اقوام فرصتی برای رونق صنایع دستی روستاهای گلستان است

 استاندار گلستان در برنامه زنده تلوزیونی در حاشیه جشنواره اقوام این رویداد را فرصتی برای رونق صنایع دستی بیش از هزار روستای استان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، دکتر هادی حق شناس شامگاه پنجشنبه 23آبان ماه در برنامه زنده صداوسیمای گلستان گفت: بیش از هزار روستا در گلستان وجود دارد که هر کدام از آن ها صنایع دستی خاص خود را تولید می کنند و برگزاری این جشنواره مکانی برای عرضه محصولات و رونق فروش آن ها است.
او گفت: از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان برای برگزاری این جشنواره باشکوه که با حضور بیش از هزار هنرمند از 30 استان کشور در حال برگزاری است قدردانی می کنم.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان که با حضور سفرا و کارداران کشور های خارجی برگزار شده است یقینا فرصتی بی نظیر برای معرفی ظرفیت های اقوام، صنایع دستی و سوغات آن ها است.
او اضافه کرد: جشنواره اقوام محلی برای عرضه صنایع دستی و سوغات اقوام مختلف و همچنین محلی مفرح برای خانواده هاست.
حق شناس گفت: جای جای ایران اسلامی سرشار از ظرفیت هاست و علاقه مندان می توانند با حضور در این جشنواره با ظرفیت های صنایع دستی، سوغات و موسیقی اقوام آشنا شوند.
ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان نیز در این برنامه گفت: حضور استانار محترم در این جشنواره موجب دلگرمی همکاران ماست.
او با اشاره به این که برگزاری جشنواره های بزرگ همت و خرد جمعی همه دستگاه های را می طلبد ،گفت: همانطور که قول دادیم این جشنواره با کیفیت، استقبال و تنوع بیشتری در حال برگزاری است.
کریمی در پایان گفت: از صدا و سیمای مرکز گلستان برای همکاری و تعامل با اداره کل میراث فرهنگی برای تزریق این شور و نشاط به جامعه تشکر و قدردانی می کنم.
لازم به ذکر است، دکتر حق شناس  استاندار گلستان و ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی استان شامگاه پنجشنبه 23آبان ماه در برنامه صدا و سیمای مرکز گلستان که از محل برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان در شهرستان گرگان در حال ضبط بود حضور یافتند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .