عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برخورد با متخلفان افزایش قیمت خودسرانه کالاها

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان تاکید کرد:

برخورد با متخلفان افزایش قیمت خودسرانه کالاها

برخورد با متخلفان افزایش قیمت خودسرانه کالاها

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‎ها با متخلفان برخورد می‎شود.

عزیزه امامی ظهر امروز دوشنبه ۲۷ آبان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و نظارتی برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا در گلستان اظهار کرد: در این خصوص سه جلسه تنظیم بازار برگزار شد و به دستگاه‎های ذیربط و نظارتی تأکید شد تا نظارت مستمر و دقیقی بر بازارهای استان گلستان داشته باشند و با افزایش کرایه خودروهای حمل مسافر و کالا جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در خصوص گرانی و یا افزایش قیمت کالا در استان گلستان گزارش نشده، بیان کرد: امید است با مصوبات و جلساتی که اخیراً برگزار شده شاهد خروجی خوبی باشیم و قیمت کالاها و اجناس کنترل شود.
 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با بیان اینکه در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‎ها با متخلفان برخورد می‎شود، افزود: مردم هر گونه تخلف در این حوزه را به دستگاه‎های نظارتی گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.
 وی بر اهمیت مشارکت مردم در جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاها و اجناس تأکید کرد و گفت: حساسیت و دغدغه‎مندی مردم در این حوزه و اطلاع‎رسانی به دستگاه‎های نظارتی و ذی‎ربط از بروز گرانی و افزایش قیمت کالا جلوگیری می‎کند.

ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : rajaee
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 67715