عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان معارفه شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ؛

سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان معارفه شد

سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان معارفه شد

در مراسمی با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان، حمیدرضا چوبداری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان در شرق استان گلستان معارفه شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان عصر پنجشنبه ۳۰ آبان در آیین معارفه سرپرست فرمانداری رامیان اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمترین اتفاق سال جاری نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی دارد و به همین دلیل در کمترین زمان و برای عقب نیفتادن این مسائل سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رامیان را منصوب شد.
چراغعلی تصریح کرد: انتخابات فضای جانبداری از هیچ شخصی نیست و از همین رو مسئولان برگزاری و مجریان آن باید با هوشیاری کامل مراقب باشند تا مورد سوء‌استفاده قرار نگیرند.
سرپرست فرمانداری رامیان نیز در این مراسم گفت: اصلی‌ترین برنامه‌ام برای فرمانداری این شهرستان استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای پیشبرد اهداف نظام و ترقی اقتصادی و فرهنگی شهرستان است و در این راستا نیازمند همکاری و همدلی تمام کسانی هستم که می‌توانند برای منطقه به هر نحوی کمک کنند.
حمیدرضا چوبداری خاطرنشان کرد: انتخابات یک آزمون حساس برای همه است و تلاش خواهم کرد با عمل به منویات مقام معظم رهبری، امانتداری درست برای نظام و مردم باشم و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.
لازم به ذکر است در حکم صادره از سوی دکتر هادی حق‌شناس استاندار گلستان خطاب به حمیدرضا چوبداری آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید با رعایت قانون مداری و اعتدال و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه ها و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثره درون و برون سازمانی با هماهنگی اینجانب در جهت دستیابی به اهداف تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید
گفتنی است حمیدرضا چوبداری پیش از این به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مشغول به فعالیت بود.
همچنین پیش از این محمود سالاری فرماندار رامیان از سمت خود استعفا داد که از سوی استاندار گلستان مورد پذیرش قرار گرفت.
 

سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان معارفه شد

 

سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان معارفه شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .