عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان؛

فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد

فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گالیکش با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در مراسمی با حضور عبدالرضا چراغعلی  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان، مشاور عالی استاندار و مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان، از زحمات ۱۴ ماه حسین مایلی سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش تجلیل و علی‌اصغر میرزایی بعنوان فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین معارفه فرماندار گالیکش با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: اغتشاشگرانی که در پی اصلاح قیمت بنزین به خیابان آمدند پیرو حزب و جناح خاصی نبودند، آن ها با اصل نظام مشکل داشتند.
وی افزود: در این شرایط سخت سیاسی و اقتصادی کشور، ایجاد خط کشی های سیاسی که جنبه امنیتی هم پیدا می کند واقعا کوتاه نظری و آب به آسیاب دشمن ریختن است.
چراغعلی تأکید کرد: باید آن همدلی که سبب شد از این مرحله به سلامت عبور کنیم را آویزه گوش خود قرار داده و آرمان های انقلاب و امام راحل را مد نظر قرار دهیم.
وی با بیان این که جناح ها باید احترام مردم را حفظ کنند، ادامه داد: شهرستان گالیکش نقش موثری در پیروزی انقلاب داشته و ۶ شهید و تعداد زیادی مجروح در بدو انقلاب و قبل از انقلاب نشان از اهمیت این شهرستان دارد.

چراغعلی اتفاقات اخیر (اغتشاشات) را یک مصیبت خواند و گفت: تقاضا دارم که همدلی ها و وحدت خود را در عین تفاوت ها در این شرایط سخت از تریبون های رسمی نشان دهیم.
وی افزود: یکی از ابزارهای نشان دادن همدلی، انتخابات پیش رو است که به دلیل فشارهای اقتصادی و مختل کردن قطب صادرات کشور و اغتشاشات اخیر بسیار حساس شده است زیرا دشمن منتظر است ببیند چه میزان این اتفاقات در زندگی مردم تأثیر دارد
چراغعلی گفت: آرایش نظامی دشمن در جنوب نشان می دهد که آن ها برای جنگ آمدند اما آن ها به دلیل شناختن مردم ایران، از جنگ با ما واهمه دارند.
وی ادامه داد: در درجه اول برای ما کمیت و حضور گسترده مردم در انتخابات مد نظر بوده و حزب و جناح خاص برای ما مطرح نیست زیرا در این شرایط کشور به نیروی کاربلد احتیاج دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: از روز گذشته روزشمار انتخابات شروع شده و امیدواریم مردم با همدلی حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند.
وی در پایان گفت که گنجینه با ارزشی در کشور به نام والدین شهدا داریم که هر روز تحلیل می روند و قریب ۵۰ درصد آن ها را هم اکنون در استان نداریم بنابراین باید به دستبوسی آن ها برویم.

فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 852
  • کد خبر : 68166