عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 319 پروژه در شهرستان گمیشان برای 500 نفر اشتغالزایی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گمیشان:

افتتاح و کلنگ زنی 319 پروژه در شهرستان گمیشان برای 500 نفر اشتغالزایی دارد

افتتاح و کلنگ زنی 319 پروژه در شهرستان گمیشان برای 500 نفر اشتغالزایی دارد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دومین روز از دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گمیشان گفت: با افتتاح و کلنگ زنی ۳۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در گمیشان زمینه اشتغالزایی ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندار شهرستان گمیشان؛ عبدالرضا چراغعلی با اشاره به تاریخ انقلاب و رمزپیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت: استکبار با تحریم های خود صدماتی را به اقتصاد ایران وارد نمود اما با مجاهدت نیروهای انقلابی در حال عبور از تحریم ها هستیم.

وی با تاکید بر رفع مشکلات مردم توسط مسئولین افزود: علیرغم مشکلات مالی درکل استان و بخصوص گمیشان پروژه های خوبی درحال افتتاح یا کلنگ زنی است و بااشاره به اینکه شهرستان گمیشان جزء مناطق کمتر توسعه یافته است در آینده نزدیک با سایر مناطق استان همگام و نام کمتر توسعه یافته از آن برداشته خواهد شد.

 چراغعلی با بیان درآمد کنونی پایین نفت ایران به دلیل تحریم ها افزود: با این شرایط امنیت ما تامین است و بسیاری از ابر قدرتها در مقابل ایران زانو زده اند.

وی با اشاره به هدایت متفکرانه رهبر انقلاب گفت: انشاالله دسیسه های دشمنان با هدایت داهیانه رهبرمعظم انقلاب همیشه نقش بر آب خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندارگلستان در ادامه با تشریح وقایع و اوضاع سیاسی منطقه همچنین استیضاح ترامپ گفت: بحمدالله ایران اسلامی با حضور نیروهای مسلح از جمله سپاه اقتدار خود را به رخ همه خواهد کشید.

وی با اشاره به انتخابات آتی گفت: اینکه چه کسی رای بیاورد مهم نیست اما حضور حداکثری اولویت است چرا که دشمنان در حال رصد اوضاع هستند و انشاالله مردم مثل همیشه پای آرمانهای نظام خواهند بود.

وی با اشاره به تایید صلاحیت تعدادی دیگر از کاندیداها در بررسی مجدد شورای محترم نگهبان درغرب استان گفت: با۳۱نفر بیشترین رشد درغرب استان بوده و از ۲۳ بهمن تبلیغات شروع خواهدشد.

وی افزود: کاندیداها شعار ندهند و از تبلیغات زودهنگام نیز بپرهیزند و مردم با استفاده از تجربه دوره های قبل افراد انقلابی و جان برکف را انتخاب خواهندکرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: ازمجریان انتخابات خواستاریم امانتداری کنند ومهر قانون را پیاده نمایند.

افتتاح و کلنگ زنی 319 پروژه در شهرستان گمیشان برای 500 نفر اشتغالزایی دارد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 327
  • کد خبر : 70164