عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در آئین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان بندرترکمن؛

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در آئین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان بندرترکمن گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین بایستی آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ عزیزه امامی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار امروز یکشنبه 20 بهمن در آئین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان بندرترکمن، ضمن گرامیداشت 41مین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: دشمن در طول 40 سال به طرق مختلف از جمله تحریم ها و فشارهای اقتصادی در پی تضعیف نظام بود اما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و ارشاد و راهنمایی ایشان، انقلاب اسلامی با اقتدار 41مین سالگرد خود را شروع کرد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه در واقع نقشه راهی است که مسئولین بایستی ان را سرلوحه کار خود قرار دهند  تا با افتخار و سربلندی نظام را حفظ و به جایگاه شایسته ان برسانیم.
امامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری جوانان، محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی دانست و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.
وی گفت: مردم ما علیرغم فشارهای اقتصادی با وحدت و همدلی، با کمک هم و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستاده و برای رشد و شکوفایی انقلاب و نظام تلاش کرده و می کنند.
معاون استاندار تصریح کرد: ما نیاز به مداخله خارجی نداریم و انقلاب ما از 22 بهمن سال 1357 به ثمر نشسته و تحت آزمون های الهی قرار گرفته و مردم ما در همه عرصه ها با وحدت و یکپارچگی برای اقتدار نظام ایستاده اند و حضور اقشار مختلف مردم در کمک رسانی به سیلزدگان استان در آغاز سال 1398 نمونه این وحدت ملی بود.
وی به ظرفیت های اقتصادی ظهرستان اشاره و گفت: شهرستان بندرترکمن ظرفیت و پتانسیل بالایی برای رشد و توسعه اقتصادی دارد  که امیدوارین با وفاق بین مردم و مسئولین این امر محقق شود و اشتغال پایدار و در نتیجه افزایش درآمد و بهبود معیشت مردم را شاهد باشیم.
امامی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن رویداد مهم سیاسی در روزهای اتی است  که امیدواریم مردم با حضور پرشور در راهپیمایی شور و نشاط و وحدت ملی را رقم بزنند و موجب یاس و ناامیدی دشمن را فراهم کنند.
وی در خصوص انتخابات گفت:  در حال بسترسازی برای برگزاری انتخابات در دوم اسفند هستیم و انتظار داریم بستر سالمی برای پیوند عاطفی مردم و نظام بوجود آید و مردم با انتخاب نماینده توانمند و کارآمد، مشارکت  حداکثری در پای صندوق های رای را رقم بزنند و هدف رشد و شکوفایی اقتصاد منطقه محقق شود.

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

 

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

 

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .