عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد

رئيس سازمان برنامه و بودجه در ویژه برنامه سیمای مرکز گلستان :

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه  اظهار کرد: از اینکه همراه با مردم گلستان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن شرکت خواهم کرد بسیار خرسندم و یقین دارم مردم فردا حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر محمد باقر نوبخت شامگاه ۲۱ بهمن همراه با دکتر حق شناس استاندار گلستان در ویژه برنامه سیمای مرکز گلستان تصریح کرد : عده ای ۴۱ سال عزادار آمدن جمهوری اسلامی هستند و نمی دانند آنچه در این کشور انجام می شود بر اساس خواست مردم است و در واقع عین دموکراسی در ایران انجام می شود اما دشمنان و بدخواهان خود را به خواب می زنند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مشارکت گسترده مردم دشمنان را مایوس و کشور را از همه نظر بیمه می کند.
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تجربه ۴ دوره نمایندگی مجلس گفت: مردم باید با دقت بهترین ها را , راهی مجلس کنند تا ضمن توجه به توسعه ملی بتوانند مطالبات عمرانی و آبادانی مردم منطقه خود را تامین نمایند و در عین حال نمایندگان باید با مردم ارتباط مستمر داشته باشند.
دکتر نوبخت با اشاره به خدمات صورت گرفته در گلستان گفت: قراداد احداث ۳ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در استان منعقد شد و تلاش داریم ظرف مدت یکسال این واحدهای مسکونی را به صاحبان آنها تحویل دهیم.
وی یادآور شد : با توجه به مشکلات ابتدای سالجاری تلاش کردیم از آلام مردم بکاهیم و گلنک زنی زهکشی  ۵۰ هزار اراضی استان با هدف بهسازی مزارع کشاورزی و مصونیت در برابر سیلاب ها به زمین زده شد .
معاون رئيس جمهور با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان گفت: برای احداث این بیمارستان ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و هم اکنون ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و مشاور و پیمانکار آماده است و هر زمان که نیاز باشد باقی اعتبارات تخصیص داده می شود.
 رئيس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: تلاش داریم قولی به مردم بدهیم که توانایی عمل کردن به آن وجود دارد 
لازم به ذکر دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه جهت افتتاح, کلنگ زنی و بررسی پروژه های عمرانی و زیر ساختی در سفری دو روزه به گلستان آمد و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .