عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه‎های هفته جوان باید فراگیر باشد

مشاور جوانان استاندار گلستان:

برنامه‎های هفته جوان باید فراگیر باشد

مشاور جوانان استاندار گلستان بر ضرورت اجرای برنامه‎های نو و اثربخش در حوزه جوانان تأکید کرد و گفت: برنامه‎های هفته جوان باید فراگیر باشد.

علی نصیبی عصر روز گذشته در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی گلستان اظهار داشت: باید از برنامه‎های کلیشه‎ای و موازی‎کاری دستگاه‎ها در برگزاری برنامه‎های هفته جوان پرهیز شود.

وی با بیان اینکه در کنار کمیت برنامه‎ها باید به کیفیت آنها نیز توجه ویژه شود، تصریح کرد: باید با استفاده از فکر نو به دنبال کارهای جدید و برنامه‎های فراگیر برویم و از تمام اقشار روستایی، مرزنشین و حاشیه شهرها در برنامه‎ای که با محوریت آنها برگزار می‎شود دعوت کنیم.


از نگاه رسمی به برنامه‎ها باید پرهیز شود
مشاور جوانان استاندار گلستان با بیان اینکه از نگاه رسمی به برنامه‎ها باید پرهیز شود، خاطرنشان کرد: با واگذاری اجرای برنامه‎های هفته جوان به سازمان‎های مردم نهاد می‎توان به کیفیت لازم دست یافت.

نصیبی تاکید کرد: در انتخاب جوانان نمونه باید به دنبال کسانی برویم که در لایه‎های پنهان جامعه مغفول مانده‎اند.

وی نقش رسانه‎ها را در انعکاس اخبار و حضور پرشور جوانان در برنامه‎ها موثر خواند و گفت: اگر رسانه‎های گروهی و سیمای استانی در این زمینه پای کار باشند یک چهارم جمعیت در برنامه‎های پیش‎بینی شده هفته جوان حضور خواهند داشت.


جوانان در مسیر پیشرفت و تعالی نقش‎آفرینی کنند

مشاور جوانان استاندار گلستان بر ضرورت هم‎افزایی بین دستگاه‎های اجرایی استان تاکید کرد و ابراز داشت: باید با استفاده از نظرات نخبگان جوان روحیه شادی و نشاط را در بین آنها زنده کنیم.

نصیبی گفت: با نقش‎آفرینی جوانان در مسیر توسعه، پیشرفت و تعالی می‎توان گام‎های ارزنده‎ای در این حوزه برداشت.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .