عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان؛

فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

 در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور عالی استاندار و ائمه جمعه و سایر مسئولین شهرستان، فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ترکمن تودیع و معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ پیش از ظهر امروز چهارشنبه اول مردادماه، در جلسه شورای اداری شهرستان، طی حکمی از سوی استاندار گلستان، "سید صادق شیرنگی" به عنوان سرپرست فرمانداری و "عبدالحمید دین" به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان معارفه شدند و از زحمات " الیاس هیوه چی" فرماندار سابق شهرستان تقدیر و تشکر شد.
عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با اشاره به شرایط سخت کنونی کشور گفت: امروز با دسیسه استکبار جهانی در بحث تحریم ها و همچنین پاندمی ویروس کرونا شاهد شرایط سخت اقتصادی در کشور هستیم و نیاز بیشتری به همدلی، وفاق، سختکوشی، توکل به خدا و اقتدا به مقام رهبری برای پیشبرد اهداف نظام هستیم.
وی افزود: شرایط عمومی کشور شرایط سختی است و در این شرایط سخت باید عیار پایبندی خود به نظام را با تلاش و مجاهدت شبانه روزی و خدمتگزاری بیش از پیش به مردم نشان دهیم.
وی تصریح کرد: با کنار مردم بودن بیش از گذشته و کار جهادی شبانه روزی، ان شاا.. بتوانیم کشور را از این طوفان عبور دهیم و با سکانداری شایسته و با تدبیر رهبر عزیز شاهد روزهای بهتری باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان از سرپرست فرمانداری شهرستان خواست با استفاده از ظرفیت های استان با تاکید بر اصل وحدت و همدلی، سیاست های دولت را دنبال و با تشکیل اتاق فکر از مدیران علاقمند به مسائل استان و کشور از ظرفیت خرد جمعی استفاده کند و از همه مردم و مسئولان نیز خواست همدلی و همراهی با مدیریت شهرستان داشته باشند.
اسماعیل عبداللهی مشاور عالی استاندار نیز در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت ها برای کسی نمی ماند و باید از این فرصت حداکثر بهره گیری برای رضای خدا و خدمت به خلق را انجام داد و با اشاره به شرایط سخت کنونی کشور افزود: مسئولیت در این شرایط سنگین تر است و بایستی بیش از گذشته بر نیازمندی های مردم توجه کرد و اهتمام جدی بر اشتغال ورزید.
در ادامه الیاس هیوه چی فرماندار سابق شهرستان گزارش کلی از اقدامات طی دوران خدمت خود در شهرستان را ارائه کرد.
در خاتمه سید صادق شیرنگی سرپرست فرمانداری شهرستان به ارائه برنامه ها و اولویت های کاری خود پرداخت و خدمت صادقانه و بی منت به مردم را اولویت اول و اجرای برنامه ها و سیاست های دولت، تعامل و همکاری با تمام دستگاه های اجرایی بر اساس عقلانیت و خرد جمعی، تلاش در جهت تحقق شعار سال "جهش تولید" و توسعه شهرستان با استفاده از همه امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی شهرستان و تامین امنیت و برقراری نظم و آرامش به کمک شورای تامین شهرستان را به عنوان اولویت های بعدی خود نام برد و با اشاره به این که سالیان متمادی است که اقوام در کمال صلح و صفا و برادری و اتحاد، توسعه ایران عزیز و توسعه شهرستان را رقم زدند، قومیت ها را ظرفیت بزرگی در راستای تقویت وحدت و توسعه کشور و استان و شهرستان برشمرد.

 فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

 

فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

 

فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

 

 

  

فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد

فرماندار جدید شهرستان ترکمن معارفه شد



ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .