عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح گردشگری آشوراده با ملاحظات زیست محیطی اجرا می شود

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور خبر داد:

طرح گردشگری آشوراده با ملاحظات زیست محیطی اجرا می شود

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طرح گردشگری جزیره آشوراده گلستان از مصوبات سفر رییس جمهور به استان با رعایت ملاحظات زیست محیطی اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، شیرکوند افزود: با مصوبه هیات دولت در سفر به گلستان و تاکید رییس جمهور تمام دستگاه های اجرایی موظفند این مصوبه را در دستور کار خود قرار دهند.

 وی اظهار کرد: پیش از سفر رییس جمهور به گلستان مقدمات مصوبه اجرای طرح منطقه گردشگری جزیره آشوراده با امضای تفاهم نامه هایی بین سازمان حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط انجام شده بود.

وی گفت: طرح گردشگری جزیره آشوراده در 380 هکتار از زمین های این جزیره انجام و در حداکثر ده درصد این میزان ساخت و ساز می شود.

شیرکوند خاطرنشان کرد: طرح گردشگری جزیره آشوراده به معنای ساخت و ساز و برج های بیست طبقه نیست و با توجه به شرایط اقلیمی، بافت منطقه و با ملاحظات زیست محیطی و منابع طبیعی ساخت و ساز در این جزیره انجام می شود.

وی افزود: در طرح گردشگری آشوراده، طرح مرحله بندی، نوع سازه ها و مکان های دسترسی از ساحل به جزیره کامل مطالعه و سپس اجرایی می شود.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .