عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار رامیان معارفه شد


فرماندار رامیان معارفه شد

فرماندار رامیان معارفه شد

 در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با حضور عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، کوهساری نماینده مردم شریف رامیان و ازادشهر، عبدالهی مشاور عالی استاندار، جوان مدیرکل حراست استانداری، ملک حسینی مدیرکل سیاسی انتخابات و  تقسیمات کشوری استانداری و ائمه جمعه و سایر مسئولین شهرستان، فرماندار شهرستان رامیان معارفه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم اظهار داشت: تلاش مجموعه دولت و مدیران، نواخته شدن آهنگ توسعه، فعالیت برای آبادانی و توسعه اشتغال در سال جهش تولید در کشور و منطقه است.
عبدالرضا چراغعلی افزود: با توجه به نگاه دولت برای جوانگرایی و استفاده از نیروهای نخبه در مدیریت ها، تلاش می کنیم تا حد امکان از نیروهای جوان و توانمند در مناصب استفاده کنیم.
اسماعیل عبداللهی، مشاور استاندار نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات شایسته چوبداری در دوران تصدی سرپرستی این فرمانداری، اظهار کرد: فرماندار جدید، امروز به عنوان یک نماینده پرتلاش، رسالت سنگینی را به دوش گرفته و امیدواریم با همکاری سایر مدیران استانی و شهرستانی، گام های موثری در راستای تخقق اعداف نظام و خواسته های مردم برداشته شود.
وی افزود: شهرستان رامیان، مستحق تلاش و توجه بیشتر است و مدیران باید تمام توان و همت خود را برای توسعه همه جانبه این شهرستان به کار گیرند.
عبداللهی اظهار کرد: ماندگار ترین خدمت مدیران، کاشتن بذر امید و امیدوار کردن مردم به آینده و نظام جمهوری اسلامی است.
طی حکمی از سوی وزیر کشور "جواد صادقلو" به عنوان فرماندار رامیان معارفه و از زحمات "حمید رضا چوبداری" سرپرست فرمانداری تقدیر و تشکر شد.

فرماندار رامیان معارفه شد

 

فرماندار رامیان معارفه شد

 

فرماندار رامیان معارفه شد

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 910
  • کد خبر : 76989