عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز دوره های جدید آموزشی آتش نشانان روستایی استان گلستان


آغاز دوره های جدید آموزشی آتش نشانان روستایی استان گلستان

آغاز دوره های جدید آموزشی آتش نشانان روستایی استان گلستان

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی دهیاری ها و کارکنان دهیاری و با توجه به وجود ۳۴ پایگاه آتش نشانی روستایی در استان گلستان، مجددا در سال ۹۹ دوره های تئوری و تخصصی یک و دو سه آتش نشانی برای ۱۲۰ نفر از آتش نشانان روستایی گلستان برگزار میشود.

علی نصیبی افزود: این دوره ها به مدت ۶ روز در حوزه مرکز و غرب استان با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان و در حوزه شرق استان نیز به مدت ۶ جلسه برای پایگاه های آتش نشانی روستایی در روزهای فرد دو هفته آتی با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری گنبد برگزار می شود.
مدیرکل امور روستایی و شوراها اظهار داشت: در برگزاری این دوره‌ها سازمان همیاری شهرداری های استان مشارکت و مساعدت داشته است.
علی نصیبی گفت: در سال گذشته نیز دوره های آموزشی آتش نشانی برای پایگاه های آتش نشانی روستایی برگزار شد و در این دوره ها دهیاران، سربازان امریه آتش نشان و کارکنان این ‌پایگاه ها حضور داشتند و مجددا امسال نیز دوره‌های بازآموزی برگزار می شود تا آتش نشانان به صورت تئوری و عملی جدیدترین مسائل آموزشی را فرا گیرند.
وی با تاکید بر برگزاری دوره های مدیریت بحران در سال گذشته، تصریح کرد: امسال نیز دوره های آموزشی مدیریت بحران در قالب پکیج آموزش از راه دور روستایار در اختیار دهیاران و کارکنان دهیاری ها قرار‌ گرفته است.
مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری‌ گفت: علاوه بر این، امسال در شهرستان های مختلف دوره های مدیریت بحران یک، دو و سه با همکاری هلال احمر جهت دهیاران به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.
 نصیبی گفت: پایگاه های آتش نشانی روستایی استان گلستان هرسال نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته و با توجه به تجربه کسب شده و آموزش ها اثرگذاری مثبت تری داشته اند.

آغاز دوره های جدید آموزشی آتش نشانان روستایی استان گلستان


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .