عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول با دستورکار تودیع و معارفه فرماندار، با حضور دکتر مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، عبدالهی مشاور استاندار، امام جمعه شهرستان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول: در این جلسه از زحمات و تلاشهای محسن سوخته سرایی، سرپرست فرمانداری که بهه مدت ۷ ماه عهده دار این سمت بود، تقدیر و مجتبی جمالی، بعنوان فرماندار علی آباد کتول معرفی شد.
 عبدالهی مشاور استاندار در این مراسم گفت: امروز تودیع یک فرد پرتلاش و معارفه یک فرد توانمند را در مسند فرمانداری علی آبادکتول داریم؛ مهندس سوخته سرایی در مدت کوتاهی که وظیفه سرپرستی فرمانداری را عهده دار بودند، به خوبی از عهده امور برآمدند و قطعا از وجود ایشان در مناصب دیگر استفاده خواهیم نمود
وی افزود: آقای جمالی نیز با یک کارنامه درخشان مدیریتی برای این مسند خطیر انتخاب شد و انشالله توفیقات خوبی را با ایجاد یک جو صمیمی و همراه با همبستگی و پیوستگی در سطح شهرستان علی آباد کتول بوجود آورند.
مشاور استاندار در ادامه به نقشه دشمنان نظام بر علیه ملت ایران اشاره داشت و خاطر نشان کرد: سیاستهای عالی مقام معظم رهبری، برنامه های دولت و اراده مردم در این شرایط تحریم موجب اقتدار نظام و نقش برآب شدن نقشه های شوم دشمنان شده است و پیام نظام جمهوری اسلامی به دنیا همیشه این بوده است که ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با هم میخواهیم و  به هیچ وجه از اصول و باورهای اعتقادی خود کوتاه نخواهیم آمد.
وی در ادامه به انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت و افزود : رخداد بسیار مهمی را پیش رو داریم، زیرا مشروعیت نظام در حمایت مردم نهفته است و پیوستگی و حضور پرشور مردم در انتخابات به دنیا نشان میدهد که ما همچنان به آرمانهای نظام پایبندیم پس وظیفه همه کارگزاران نظام و همه گروههای سیاسی اینست که با همدلی و وحدت نظر، جلوی تبلیغات سوء دشمنان را بگیریم .
دکتر مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این مراسم، از دو تغییر در فرمانداری علی آبادکتول و گالیکش خبر داد و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ یک از مدیران دلبسته میز و جایگاه مدیریتی نیستند و همه برای خدمت به مردم به صحنه می آیند و این رسم مدیریت است که یک روز می آییم و روز دگر باید مسند خدمتگزاری را به دیگری بدهیم  و مهم اینست که چند صباحی که در مسند خدمتگزاری هستیم عملکرد و نام نیکو از خود بجای بگذاریم .
وی در ادامه از خدمات سوخته سرایی سرپرست فرمانداری که در این مدت کوتاه تلاشش را برای خدمت به مردم به درستی بکار برد، تقدیر  و برای جمالی فرماندار جدید آرزوی توفیقات روز افزون نمود و ادامه داد: انشالله آقای جمالی همچون گذشته که در هر جایگاهی که بوده است موفق بوده، در مسند جدید نیر موفق باشند و برگ زرین دیگری در خدمت به خلق از خود بجای بگذارند.
 مهندس سوخته سرایی ضمن تشکر از همکاری مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در مدت خدمت، گفت: یکی از اموری که همیشه سرلوحه کارم بوده، تعامل و همکاری با مجموعه همکاران و ادارات بوده و مدلی و وفاق یکی از اصول کاری که به آن باور داشته و دارم، در طی این مدت سعی نمودیم از ظرفیت همه نخبگان، روحانیت معزز، گروههای سیاسی و همه مدیران برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و توسعه شهرستان استفاده نماییم .انشالله مسیر توسعه شهرستان با حضور آقای جمالی که از مدیران توانمند استان است، سرعت بیشتری یابد .
وی در پایان از زحمات و همکاریهای همه مدیران دستگاههای اجرایی ، اعضای شورای تامین ، روحانیت معزز، نماینده شهرستان و همه مردم شریف شهرستان تقدیر و تشکر نمود .
 جمالی فرماندار جدید علی آباد کتول اظهار داشت: خداوند سبحان را شاکرم که توفیق خدمت به مردم عزیز و انقلابی شهرستان علی آباد کتول را نصیب بنده کرد و امیدوارم با همراهی همه مدیران و مردم شریف بتوانیم در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه شهرستان ، گام برداریم.
 شهرستان علی آباد کتول ظرفیت بسیار بالا و ارزشمندی در حوزه مختلف نظیر گردشگری ، کشاورزی و صنعتی داراست وشهرک صنعتی و نیروگاه سیکل ترکیبی حتی در استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، با توجه به کثرت قومی ، مذهبی و سیاسی که در این شهرستان وجود دارد، از لحاظ نیروی انسانی نیر در سطح استان جایگاه مناسبی دارد و این نشان از یک بلوغ فکری و سیاسی و درک متقابل بالا در این شهرستان دارد.
وی در ادامه افزود: امیدوارم با کمک و یاری همه ظرفیتها در جهت پاسخگویی به موقع و حفظ کرامت مردم حرکت کنیم ، زیرا اعتقاد دارم باید همه مدیران دستگاههای اجرایی در این برهه زمانی که به لحاظ تحریمهای ظالمانه ، مردم عزیزمان از مشکلات اقتصادی رنج میبرند ، با پاسخگویی به موقع و اخلاق مناسب ، مردم و ارباب رجوع را اقناع کنند و به گونه ای با آنان رفتار شود که احساس آرامش و امنیت نمایند.
 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .