عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد


آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

 آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر ظهر امروز چهارشنبه 27 اسفند با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور عالی استاندار، ائمه جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سید رسول حسینی، حکم سرپرستی حمیدرضا ملک حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان به وی اعطا شد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم با قدردانی از تلاشهای فرماندار پیشین اظهار کرد: اینکه مسئولی صادقانه تلاش کرده و اسباب رضایتمندی مردم را در نظام فراهم کند مایه مباهات است.
احسان مکتبی با بیان اینکه فرمانداران نقش مهمی در هدایت برنامه های دولت در شهرستان ها دارند، اظهار داشت: فرماندار جدید شهرستان آزادشهر با ظرفیت ها، پتانسیل ها و مشکلات این شهرستان آشنایی دارد و امید است با استفاده از همدلی و وحدت، گام هایی برای رشد و توسعه شهرستان و استان برداریم.
وی تعامل بین مسئولین و مردم را ضروری دانست و بیان داشت: همدلی بین مجموعه استان فرصت مناسبی است که همه ظرفیت ها را بکار بگیریم و به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.
مکتبی در خصوص برخورد با فساد گفت: شک نکنید اگر یکی از مدیرکل های استان لغزشی داشته باشد، در حد توان و اختیارات با اون برخورد می کنم و شک نکنید هیچ عاملی باعث نمیشود با فساد برخورد نکنم و اگه بنده برخورد نکنم، مطمئناً استاندار محترم به صورت جدی برخورد خواهد کرد.
وی با توجه به برگزاری انتخابات 1400 افزود: ما فقط وظیفه داریم انتخابات سالمی برگزار کنیم و کاری نداریم که چه کسی انتخاب خواهد شد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هم خوشحال هستیم و هم ناراحت.ناراحت به خاطر رفتن جناب آقای حسینی و خوشحال به خاطر حضور آقای ملک حسینی به عنوان فرماندار در شهرستان آزادشهر هستیم.
ایشان در ادامه از خدمات و تلاش های شبانه روزی حسینی فرماندار سابق در جهت خدمت به مردم شهرستان آزادشهر تقدیر و تشکر و برای ایشان در محل خدمت جدید آرزوی توفیق کرد.
اسماعیل عبدالهی، مشاور استاندار نیز در این مراسم گفت: گام هایی که فرماندار پیشین در این شهرستان برداشت، بسیار موثر و پایدار بوده و وی کارنامه قابل قبولی در این شهرستان دارد.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مردم ولی نعمت هستند و فرصت خدمت به مردم شریف جمهوری اسلامی در این نظام غنیمتی بس گرانبها است و باید همه خدمتگزاران به این نظام و انقلاب و مردم در هر لباسی و منصبی که هستند قدر این موهبت الهی را بدانند و با حداکثر سعی و تلاش در جهت خدمت بهتر و برتر به این مردم شایسته بکوشند.
در ادامه این مراسم حسینی فرماندار سابق آزادشهر از دکترحق شناس استاندار و همه مسئولین استانی و شهرستان به ویژه حاج آقای شهابی امام جمعه آزادشهر و شورای تامین بخاطر همراهی همیشگی تشکر و قدردانی کرد و افزود : امام شهیدان و شهیدان را گواه می گیرم تمامی تلاش و کوشش خود را جهت پیشرفت این شهرستان در همه عرصه ها به کار گرفتم و هم اکنون پیش خود و خدا خود شرمسار نیستم و لیاقت مردم آزادشهر بیشتر از این است.
حسینی در خصوص حوزه های فرهنگی شهرستان افزود : مسائل فرهنگی شهرستان بسیار حائز اهمیت بوده و در حوزه نماز، قران و علوم انسانی مقام های کشوری بدست آورده ایم و از استان فراتر رفته ایم و از تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.
در ادامه مراسم ملک حسینی سرپرست جدید فرمانداری آزادشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از حسن اعتماد استاندار گلستان تشکر و ابراز امیدواری کرد با فعالیت خوب خود رضایت مردم و در ادامه رضایت مردم را جلب کند.
وی در ادامه برای سید رسول حسینی آرزوی موفقیت و توفیق در فرمانداری چالوس را داشتند و از اعضای شورای تامین و شورای اداری خواست تا همان همکاری و همراهی که با فرمانداری و فرماندار داشته اند را ادامه دهند تا بتوانیم مشکلات مردم را به کمترین حد برسانیم و ما نباید منتظر معجزه باشیم و بیشتر اوقات با همین امکانات و ظرفیت هایی که در دستگاههای اجرایی داریم میتوانیم از مشکلات بزرگ عبور کنیم چرا که آزادشهر دارای پتانسیل های بسیار زیادی هست و با مدیریت صحیح و مدبرانه میتوان از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کرد.
  

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

 

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

 

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

  

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

 

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

 

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

 

آیین تکریم و معارفه فرماندار آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 538
  • کد خبر : 81778