عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت روز روابط عمومی


پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت روز روابط عمومی

 علی یازرلو مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

درمتن این پیام آمده است :

همواره قرون و اعصار با عنوانی، برجسته و شناخته می شوند و عصر حاضر به گواه نشانه ها و علامت ها قرن ارتباطات نام گرفته است واهمیت ارتباطات و روابط عمومی در دنیا به گونه ای است که یک روز در عرصه بین المللی به این امر اختصاص یافته است.

امروز جهان از دهکده جهانی به سمت خانواده جهانی پیش رفته است، بطوریکه اگر متن یا عکسی در شبکه های اجتماعی، رسانه ها و سایت های خبری منتشر شود، در کسری از ثانیه جهان پیرامونی از آن مطلع می شود و با آن ارتباط برقرار می کند.

جریان اطلاعات و اخبار در شبکه‎های مجازی همانند رودخانه‎ای زیرزمینی است که هر روزه در جریان است و روابط عمومی‎ها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند و از ظرفیت شبکه‎های مجازی برای اطلاع‎رسانی استفاده کنند.

افق ارتباطات و روابط در استان باید به سمتی حرکت کند که ساکنان گلستان و حتی گلستانی های سراسر دنیا، در لحظه از اخبار نگارستان ایران مطلع شده و امکان بازآفرینی تحولات این سرزمین را داشته باشند، صفحه متحرکی که بتواند به معنای واقعی کلمه، خانواده جهانی گلستان را ایجاد کند و جهان فکری اهالی آن را ضمن پاسداشت حرمت ها و ارزش ها، با جهان پیرامونی پیوند دهد و حاصل این پیوند رشد و تعالی استان باشد.

بدین جهت 27 اردیبهشت ماه، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک می گویم و معتقدم با توجه به حجم ارتباطات می توانیم همدلی و همزبانی را در خود پرورش داده و به دنیای اطراف صادر کنیم.

درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری به نام "دولت وملت،همدلی وهمزبانی " نامگذاری شده است، می طلبد مدیران روابط عمومی نیز باسرلوحه قراردادن این شعار در راه توسعه و پیشرفت استان قدم بردارند ، زیرا که خاستگاه همدلی و همزبانی روابط عمومی است وارتباط بین دولت وملت را همین روابط عمومی ایجاد می کند که بدون تردید در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به مردم کمک کننده است.

یقیناً با توجه به رشد نرم افزاری استان گلستان و استفاده از ابزارهای نوین، مسیر توسعه در استان کوتاه تر خواهد شد و هرچه زودتر شاهد چهره ی مدرن و توسعه یافته گلستان خواهیم بود.

 

علی یازرلو

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .