عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان: از انتقاد ترسی نداریم


معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان: از انتقاد ترسی نداریم

معاون سیاسی و امنیتی  استاندار گلستان: از انتقاد ترسی نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با ابراز گلایه از برخی رسانه ها و مطبوعات گفت: از انتقاد ترسی نداریم اما انتقاد زمانی ارزشمند و اثرگذار است که در کنار آن راهکار هم ارایه شود.

علی اصغر طهماسبی روز سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گلستان افزود: قویا اعتقاد داریم این دولت به لحاظ تحمل همزمان انتقادات در کنار میراث و مشکلات عظیم به جا مانده از قبل، مظلوم ترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی ابراز داشت: در حالیکه دولت با مشکلات و محدودیتهای زیادی کشور را اداره می کند حتی صدا و سیما از هر فرصتی برای انتقاد استفاده می کند بطوریکه مسابقات ورزشی نیز به فرصتی برای کوبیدن دولت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دولت رسانه ندارد و انتقادات یکطرفه است، گفت: در 8 سال دولت قبل انسداد به قدری شدید بود که در محیط های مذهبی و مساجد نیز تریبون نداشتیم اما اکنون مخالفان دولت آزادانه و به دلخواه خود هر گونه انتقادی را مطرح می کنند.

معاون سیاسی استاندار گلستان ابراز داشت: در سایه فضای باز سیاسی ایجاد شده، پارسال حدود 90 سخنران کشوری با حضور در محافل مختلف گرگان به ایراد سخنرانی پرداختند و حتی افرادی که در مسوولیت های سیاسی کشور فعالیت دارند، شدیدترین انتقادها را به دولت بیان داشتند.

طهماسبی اضافه کرد: در حالیکه مخالفان دولت بی پروا و آزادانه انتقاد می کنند، حتی مطبوعات محلی گلستان نیز کمتر حرفهای ما را منعکس می کنند یا در ارتباط با مسایل مهم روز همچون مذاکرات هسته ای مقاله ای منتشر نمی کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی گلستان ادامه داد: ممکن است برخی مشکلات وجود داشته باشد اما بیان انتقاد زمانی موثر و مفید است که با رعایت چارچوب های لازم و در کنار ارایه راهکار عنوان شود.
وی افزود : از دولت قبلی 2000 پروژه نیمه تمام با اعتبار 400 هزار میلیارد تومان در استان باقی مانده است که باید اینها جمع شوند.

طهماسبی در ادامه از آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان به عنوان ظرفیتی بی بدیل برای این استان یاد کرد و ابراز داشت: باید قدر ایشان را به خوبی دانست، حضور معظم له همچون لنگری باثبات برای پویایی استان گلستان ارزشمند است.

 

معاون سیاسی و امنیتی  استاندار گلستان: از انتقاد ترسی نداریم

 

معاون سیاسی و امنیتی  استاندار گلستان: از انتقاد ترسی نداریم

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .