عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت 50 ميليارد ريال كمك بلاعوض به متقاضيان از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان

با پيگيري مجدانه استاندار گلستان انجام شد؛

پرداخت 50 ميليارد ريال كمك بلاعوض به متقاضيان از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان

پرداخت 50 ميليارد ريال كمك بلاعوض به متقاضيان از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان

مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري گلستان گفت: با پيگيري هاي مجدانه استاندار گلستان بالغ بر 50 ميليارد ريال كمك بلاعوض از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري به افراد واجد شرايط اعطا شد.
هاني محمدي در گفتگو با رسانه هاي خبري گلستان افزود: بر اساس تفاهم نامه با كميته امداد خميني(ره) تا كنون از محل اعتبارات يادشده، بيش از 5 هزار نفر از متقاضيان واجد شرايط، كمك هاي مالي دريافت كرده اند.
وي خاطر نشان كرد: كمك هاي مالي بلاعوض براي امرار معاش، كمك هزينه درمان و كمك هزينه جهيزيه از مهمترين درخواست هاي مردمي ثبت شده در سامانه 111 در سفر اسفند ماه رئيس جمهور و هيئت دولت به استان گلستان بود.
محمدي با اشاره به حجم بالاي درخواست هاي مردمي در سفر اول رئيس جمهور و هيئت دولت به استان اضافه كرد: بخش عمده اي از اين درخواست ها در حوزه كمك هاي مالي و امرار معاش بود كه طبق تفاهم نامه با كميته امداد امام خميني(ره) درخواست هاي مذكور به اين نهاد حمايتي ارجاع شد.
مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري گلستان يادآورشد: ساماندهي، بررسي و پيگيري نامه هاي ارسال شده مردمي در سفر رياست جمهوري به استان، فعاليت خطيري بود كه با اقدام جهادي تمامي دست اندركاران به انجام رسيد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بازرسی
  • بازدید : 417
  • کد خبر : 94576