عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان ترکمن برگزار شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان؛

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان ترکمن برگزار شد

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان ترکمن برگزار شد

 با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، آئین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 74 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان ترکمن با اعتبار بالغ بر 379 میلیارد تومان در آخرین روز از هفته دولت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حاج آقا منصوری امام جمعه بندر ترکمن، محب حسینی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان ترکمن و مدیران شهرستانی برگزار شد؛ حاجی گلدی کر با تبریک و تهنیت به مناسبت هفته دولت، از خدمات کارکنان زحمت کش و متعهد دستگاه های اجرایی شهرستان ترکمن تقدیر و تشکر نمود.

او سرمایه انسانی فرهیخته را از ظرفیت های مهم و اصلی این شهرستان دانست که می تواند باعث پیشرفت و توسعه شهرستان شود.

وی همراهی و همدلی همه کارگزاران و مدیران شهرستان ترکمن و مردم این شهرستان را نماد وحدت در جامعه اسلامی قلمداد کرد و گفت: این وحدت و همدلی رهاورد مهم و مبارک انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: جامعه مطلوب جامعه ای است که دولتمردانش با مردم همدل و همنوا باشند و در راه رسیدن به کرامت انسانی و استقلال همه جانبه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور ما امروز از حمایت ملت فداکار برخوردار هستند و این چیزی است که در هیچ نقطه ای از دنیا وجود ندارد، افزود: بر این مبنا دولت سیزدهم و دکتر زنگانه استاندار محترم برای تحقق عدالت و افزایش رفاه و سرمایه اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

کر با اشاره به اجرای مرحله جدید از طرح هدفمندی یارانه ها که توسط دولت انقلابی و مردمی دکتر رئیسی انجام شد آن را گام مهمی در راستای اصلاح بنیادین نظام اقتصادی کشور دانست و گفت علیرغم همه تحریم ها و توطئه های دشمنان، حمایت همه جانبه مقام معظم رهبری و مردم از دولت سیزدهم، افق روشنی برای آینده کشور ترسیم نموده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ظرفیت های طبیعی این شهرستان اشاره کرد و گفت: توسعه گردشگری یکی از راه های مهم اشتغالزایی در این شهرستان است.

او با اشاره به افتتاح طرح گردشگری مایا در نیاز آباد، طرح آب رسانی در آق امام ، پایگاه ساحلی اورژانس 115 ،نیروگاه مقیاس کوچک 16 مگاواتی برق و .. همچنین تصویب چند طرح مهم عمرانی اقتصادی در سفر سال گذشته دولت سیزدهم به استان در خصوص شهرستان ترکمن، آن را نشانه تمرکز دولت بر توزیع عدالت منطقه ای و نگاه متوازن به مناطق کم برخوردار دانست و تأکید کرد: انعکاس درست و واقعی خدمات دولت سیزدهم در راستای جهاد تبیین، برای افزایش آگاهی مردم و امیدبخشی به جامعه بسیار مهم است.

 

در ادامه این مراسم، حاج آقا منصوری امام جمعه شهرستان، محب حسینی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و غراوی فرماندار شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، در خصوص خدمات و نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرستان ترکمن سخن گفتند.

در پایان این مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 74 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان ترکمن با اعتبار بالغ بر 379 میلیارد تومان، به طور متمرکز انجام پذیرفت.

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان ترکمن برگزار شد

 

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .