عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج فرهنگی و عزم همگانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج فرهنگی و عزم همگانی است

مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج فرهنگی و عزم همگانی است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بسیج فرهنگی و عزم همگانی را به عنوان نیازهای اساسی مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ذکر کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین یادواره 83 شهید مبارزه با مواد مخدر استان اظهارداشت: با بسیج فرهنگی و بهره گیری از امکانات فرهنگی می توان با آسیب های اجتماعی مقابله کرد و آنها را از چهره جامعه زدود.

 وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره‎های نوآورانه و آسیب‎شناسی معضلات می‎توان گامهای مهم و اساسی در این زمینه برداشت یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی، انتظامی، لشکری و کشوری و همه کسانی که دغدغه مبارزه همه‎جانبه با این پدیده شوم را داشتند وارد عمل شدند تا این آسیب اجتماعی از پیکره جامعه برچیده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه مواد مخدر یکی از مشکلاتی است که گریبان جامعه را گرفته است، اذعان کرد: در گذشته برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جوانانی بودند که برای حفظ آرمان های انقلاب و امام راحل از جان خود گذشته و شهید شدند، اما متاسفانه امروز بسیاری از جوانانمان را به علت مصرف مواد مخدر از دست می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و اجتماع دو بال توسعه پایدار هستند، بیان داشت: زمانی که این عوامل نادیده گرفته شوند توسعه پایدار به وجود نخواهد آمد.

طهماسبی ادامه داد: زمانی توسعه پایدار در جامعه رقم می‎خورد که از شیوع آسیب‎های اجتماعی به ویژه مواد مخدر، در جامعه جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر ارتباط بین دستگاههای اجرایی و دانشگاهیان خاطرنشان کرد: امروزه بین دستگاههای اجرایی و ارگانهای دولتی و تحصیل کردگان دانشگاه ها فاصله افتاده و نیاز است برای رفع این شکاف، از پژوهش و دانسته های فارغ التحصیلان در تمامی حوزه ها بیشتر استفاده شود.

وی وحدت و همدلی را لازمه پیشرفت در هر حوزه ای خواند و تأکید کرد: با وحدت همه‎جانبه می‎توان آسیب‎های اجتماعی را از میان برداشت.

طهماسبی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی برای رسیدن به موفقیت لازم و ملزوم هم هستند، بنابراین باید فرصت‎ها را قدر دانست و از آنها به بهترین نحو استفاده کرد.

وی در پایان توجه به موضوع اشتغال را یکی از اولویت‎های مهم مسئولان خواند و خاطرنشان کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان می‎توان آنها را از آسیب‎های اجتماعی مصون داشت.

اولین یادواره 83 شهید مبارزه با مواد مخدر استان صبح امروز با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، فرمانداران و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی ، فرماندهان انتظامی و نظامی استان و خانواده معزز شهدا در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .