استانداری گلستان
صفحه نخست > اخبار / اخبار حوزه استانداری > باقری خبر داد: خدمت الکترونیک درخواست شهروند از دفتر بازرسی راه اندازی گردید

باقری خبر داد: خدمت الکترونیک درخواست شهروند از دفتر بازرسی راه اندازی گردید


تاریخ خبر : 5 اسفند 1396 | نويسنده : بازرسی

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان از راه اندازی خدمت الکترونیک «درخواست شهروند از دفتر بازرسی» خبر داد.

ناصر باقری با اعلام این خبر افزود: با عنایت به راه اندازی خدمت الکترونیک درخواست شهروند از دفتر بازرسی در راستای گسترش دولت الکترونیک، مردم شریف استان می توانند موارد خود اعم از درخواست یا شکایت را در رابطه با دستگاه های اجرایی به صورت الکترونیکی به دفتر بازرسی ارسال نمایند.

وی افزود: هم استانیهای گرامی با مراجعه به پورتال استانداری گلستان به آدرس golestanp.ir از قسمت لينكهای مرتبط به فرم درخواست شهروند از دفتر بازرسي، دسترسی یافته و ضمن تکمیل دقیق فرم مربوطه موضوعات خود را مطرح نمایند.

باقری ادامه داد: جهت پیگیری درخواست به صورت الکترونیک نیز می توانند با مراجعه به سایت استانداری قسمت پیگیری درخواست شهروند از دفتر بازرسی و ارائه شماره پیگیری از چگونگی رسیدگی به تقاضای خود مطّلع گردند.

باقری خبر داد: خدمت الکترونیک درخواست شهروند از دفتر بازرسی راه اندازی گردید

 

 


بازگشت