استانداری گلستان
صفحه نخست > اخبار / اخبار حوزه استانداری > مرکز ارتباط مردمی سامد، بستر توسعه تعاملات بین مردم و دولت است

مرکز ارتباط مردمی سامد، بستر توسعه تعاملات بین مردم و دولت است


تاریخ خبر : 15 فروردین 1400 | نويسنده : مقسمی

مرکز ارتباط مردمی سامد، بستر توسعه تعاملات بین مردم و دولت است

 مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار گلستان اذعان کرد: مرکز ارتباط مردمی سامد، بستر توسعه تعاملات بین مردم و دولت است.

 امیر محمدپور با بیان اینکه مرکز ارتباط مردمی سامد، نماد پاسخگویی دولت به مردم است، تصریح کرد: مشکلات مردم از طریق تلفن ۱۱۱ با صرفه جویی در هزینه های زمانی، مالی و بدون نیاز به مراجعه حضوری تنها از طریق کد رهگیری دریافت شده قابل پیگیری است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار با اشاره به آمار سال ۱۳۹۹ گفت: 27511 مورد تماس مردم با تلفن 111 پاسخ داده شده است که از این تعداد، 17356 مورد آن ثبت شده است.
وی خاطر نشان کرد: به منظور رسیدگی به درخواست های مردم و افزایش رضایتمندی بر اساس برنامه زمانبندی مشخص مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان گلستان با حضور در محل سامانه سامد به صورت خط مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان هستند.
محمدپور افزود: در سال گذشته مجموع مدیران استان با ۲۹۰ بار حضور در سامانه پاسخگویی سامد، تعداد 2271 تماس مردمی ثبت شده را مورد پیگیری قرار دادند.
وی در خصوص بیشترین درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه سامد اظهار کرد: به ترتیب وام قرض الحسنه 1045 مورد، کمک مالی برای امرار معاش 521 مورد، اشتغال 283 مورد، کمک مالی برای درمان 125 مورد و تحت پوشش قرار گرفتن 100 مورد احصاء شده است.
مدیرکل دفتر بازرسی با اشاره به تعدد حضور دکتر حق شناس، استاندار گلستان در مرکز سامانه سامد افزود: استاندار شخصاً علاوه بر پاسخگویی به تلفن های مردمی و رسیدگی به درخواست های مطروحه،همواره بر حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن توسط مدیران دستگاه های اجرایی تاکید دارد.

بازگشت