عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش ۱۸ درصدی ماندگاری مسافران در گلستان/ خودروی رانندگان هنجار شکن توقیف می شود

استاندار گلستان در اولین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل در سال ۱۴۰۲؛

افزایش ۱۸ درصدی ماندگاری مسافران در گلستان/ خودروی رانندگان هنجار شکن توقیف می شود

افزایش ۱۸ درصدی ماندگاری مسافران در گلستان/ خودروی رانندگان هنجار شکن توقیف می شود

استاندار گلستان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد رشد ۱۸ درصدی حضور مسافران در استان و رشد ۲۵ درصدی اقامت و ماندگاری مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز سه شنبه یک فروردین در اولین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل در سال ۱۴۰۲ در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ضمن تبریک ایام نوروز و تقدیر از زحمات و خدمات در مسیر رفاه مسافران و گردشگران، تصریح کرد: خوشبختانه امسال تا کنون شاهد افزایش چشم گیری ورود و استقرار مسافر در استان هستیم و این نشان می دهد گلستان به جای معبر گردشگران در حال تبدیل به مقصد گردشگری است.
وی افزود: گلستان با وجود ۹۵ نقطه حادثه خیز، دومین استان کشور به لحاظ دارا بودن نقاط حادثه خیز است و با همت تمامی دلسوزان استان تلاش ما رفع این نقاط در دولت سیزدهم است.
وی ادامه داد:با توجه به وجود نقاط حادثه خیز اهتمام مدیران در جذب اعتبارات بسیار اهمیت دارد.
استاندار گلستان گفت: اقدامات و خدمات حوزه راهداری قابل تقدیر است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.
وی افزود: وضعیت معابر ، روشنایی و منظر آرایی راه ها، آشکارسازی ها بسیار بهتر از گذشته شده است.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان یکی از مهمترین برنامه ها توسعه زیرساخت های راه استان است.
وی تاکید کرد: تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ باید تا شهریور ماه به صورت مستمر ادامه داشته باشد و همچنین مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری نیز به صورت کامل تحقق یابد.
استاندار گلستان گفت: راه اندازی پویش هایی همچون پویش منهای ۱۰ می تواند به کاهش تصادفات و حوادث جاده ای کمک ویژه ای کند و البته در صورتی که رانندگان رفتارهای هنجارشکنانه داشته باشند توقف خودرو آنها ضروری است و پلیس راه باید با اهتمام ویژه ای قاطعانه با این موضوعات برخورد نماید.
دکتر زنگانه یادآور شد: خوشبختانه شاهد رشد ۱۸ درصدی حضور مسافران در استان و رشد ۲۵ درصدی اقامت و ماندگاری مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته هستیم.
وی گفت: استان جذابیت‌های زیادی دارد و باید تلاش کنیم با معرفی این جذابیت ها زمینه ماندگاری مسافران را افزایش دهیم.
استاندار گلستان اظهار کرد: توجه به اقامتگاه ها و مراکز رفاهی بین راهی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، استراحتگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی عوامل نقش آفرین در حضور و ماندگاری مسافران می باشد.
وی ادامه داد: پویش همراهان سفر در گلستان در چهار نقطه برنامه ریزی شده که در این مکان ها برنامه های فرهنگی، هنری و شاد اجرا می شود تا بر اساس اصل ۲ ساعت رانندگی و یک ربع استراحت رانندگان بتوانند در این محیط ها همراه با خانواده استراحت کنند و به مسیر خود ادامه دهند.
دکتر زنگانه با اشاره به عنوان سال نو، گفت : اعلام شعار امسال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری حکیمانه، مدبرانه ، بسیار فنی و مدیریتی چرا که در شرایط فعلی اگر مراقبت لازم صورت نگیرد دچار رکود تورمی می شویم و این نشان از هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دارد.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی ذیل ستاد خدمات سفر استان به ارائه گزارشات نوروزی پرداختند و پیرامون موضوعات مطرح شده تبادل نظر صورت گرفت.

افزایش ۱۸ درصدی ماندگاری مسافران در گلستان/ خودروی رانندگان هنجار شکن توقیف می شود

 

افزایش ۱۸ درصدی ماندگاری مسافران در گلستان/ خودروی رانندگان هنجار شکن توقیف می شود

 

افزایش ۱۸ درصدی ماندگاری مسافران در گلستان/ خودروی رانندگان هنجار شکن توقیف می شود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .