عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل خانواده یکی از ارکان مهم سعادت در زندگی است


تشکیل خانواده یکی از ارکان مهم سعادت در زندگی است

 

 

استاندار گلستان گفت: تشکیل خانواده و انتخاب همسر مناسب یکی از ارکان مهم سعادت در زندگی است و ما باید نحوه انتخاب درست را به فرزندانمان بیاموزیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز 11 خرداد 1402 در همایش دختران سرزمین خورشید (دختران توانمند تحت پوشش کمیته امداد گلستان)، اظهار کرد: توجه به مددجویان و افراد تحت پوشش دو نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی یکی از مسائل مهم و با اولویت استان است.

وی ادامه داد: سال گذشته با هدف تامین مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان در مناطق محروم و کمتر برخوردار با اولویت خانواده‌های پرجمعیت، ساخت مسکن به صورت پرداخت تسهیلات بلاعوض در دستور کار قرار گرفت.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال نیز با رویکرد خودکفا شدن خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، برنامه‌های مختلفی اجرا شد که باعث خودکفایی آنها و خروج از سیستم حمایتی کمیته امداد شده است.

زنگانه بیان کرد: برای ما در استان گلستان باعث افتخار است که بتوانیم در زمینه‌های مختلف یاری رسان عزیزان مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی باشیم.

وی متذکر شد: ما معقدیم توان افزایی مددجویان باعث رشد و بالندگی خانواده آنها و پیشرفت جامعه خواهد شد و این عزیزان سرمایه اجتماعی استان ما هستند که در آینده قطعا به عنوان افراد نخبه و موثر می‌توانند برای استان و کشور مفید باشند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: موضوع تشکیل خانواده یکی از مسائل بسیار مهمی است که باید به صورت ویژه در مباحث آموزشی و فرهنگی به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: انتخاب همسر مناسب و هم کفو یکی از مراحل مهم انتخاب درست در مسیر زندگی است و این انتخاب درست باید توسط بزرگان، پدران و مادران، معلمان و اساتید دانشگاه به فرزندان آموزش داده شود.

استاندار گلستان بیان کرد: بانوان که در جامعه ما نقش مادری را بر عهده می‌گیرند قشر با اهمیت و ارزشمند کشور هستند که باید به قشر بانوی کشور به صورت ویژه توجه شود.

زنگانه با اشاره به اهمیت الگوگیری دختران از سیره زندگی ائمه به ویژه بانو فاطمه زهره(س)، گفت: بدون شک تاسی به راه زندگی این عزیزان، زندگی ما را به عاقبتی خیر منتهی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده جامعه ما این است که بسیاری از بانوان برجسته و پرافتخار کشور خود و حتی استان به مردم شناسانده نشده‌اند.

استاندار گلستان تصریح کرد: امیدوارم مجموعه‌های تعلیم و تربیت بتوانند در شناساندن این شخصیت‌ها بهتر و قدرتمندتر عمل کنند.

زنگانه تاکید کرد: هرچه شخصیت‌های موفق‌ بیشتر به جامعه معرفی شود قطعا بانوان و شخصیت‌های موفق بیشتری در سطح جامعه خواهیم داشت.

در پایان از خیران و بانوان نمونه تحت پوشش کمیته امداد گلستان در زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .