عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد


پیام استاندار گلستان به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام استاندار گلستان به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

استاندار گلستان در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام تاریخی ۱۵ خرداد را به تمامی مردم ولایتمدار استان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران به خود می بالد که با پیشوایی و زعامت مردی خدایی و انسانی پیامبرگونه به بار نشسته است.

بی تردید بر اساس فرمایش امام راحل انتظار فرج از نیمه خرداد محقق شد و با رهبری داهیانه و عالمانه امام امت و البته همراهی مردم شریف و ولایتمدار، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

به فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین معرف انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان نام حضرت امام خمینی (ره) است که در ۱۴ خرداد ۱۳۶۷ دعوت حضرت حق را لبیک گفت.

انتخاب امام خامنه ای مدظله العالی به عنوان رهبری انقلاب، نشان از اقدامی هوشمندانه و خردمندانه از سوی مجلس خبرگان رهبری داشت که سکان جمهوری اسلامی را به انسان شریفی سپرد که حافظ دین خداست، مخالف هوای نفس است و مطیع امر مولاست و باید خدا را برای وجود با برکت ایشان شاکر باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز واقعه خونین ۱۵ خرداد، ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی( ره)را به تمامی مردم شریف استان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم رهروان راستینی برای امام راحل و نایب بزرگوار ایشان امام خامنه ای مدظله العالی باشیم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .