عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمایی سایت جمع‌سپاری مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی مدارس استان گلستان


رونمایی سایت جمع‌سپاری مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی مدارس استان گلستان

 

سایت جمع‌سپاری مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی مدارس استان گلستان با حضور استاندار گلستان و معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور چهارشنبه 17 خرداد 1402 در سفر یک روزه به استان گلستان با دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار و گفتگو کرد.

خان محمدی در این جلسه اظهار کرد: عمده مشکلات مدارس گلستان تراکم جمعیتی در بعضی از روستاها و حاشیه شهرهای استان، فرسودگی و عمر زیاد مدارس و کانکس‌های الحاقی مدارس است که باید در یک زمانبندی مناسب برای احداث، تعمیر و مقاوم‌سازی اقدام کرد.

وی با اشاره به همراهی و مساعدت استانداری گلستان با دستگاه تعلیم و تربیت و سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سازمان نوسازی مدارس در تلاش است با بهره‌گیری از توان موجود و ظرفیت خیران بتوانیم عدالت تربیتی و آموزشی را در سیستم آموزشی برقرار کنیم.

استاندار گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح‌هایی که سازمان نوسازی مدارس کشور با نام شهدای عزیز در حال اجرا دارد مایه برکت و مباهات است و نام این عزیزان باعث پیشرفت و افزایش چشمگیر خیران در زمینه مدرسه سازی خواهند شد.

دکتر علی‌محمد زنگانه با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت خیران و جذب مشارکت‌های مردمی در مسائل مختلف به ویژه ساخت مدرسه گفت: هرچه مردم بیشتر در مسائل اجتماعی، فرهنگی و حتی توسعه زیرساخت‌های محله، شهر و استان خود مشارکت داشته باشند شاهد توسعه بهتر و بیشتر در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به اثرات مثبت سایت جمع‌سپاری مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی مدارس استان گلستان تاکید کرد: بسیاری از شهروندان علاقمند مشارکت در امر ساخت و نوسازی مدرسه هستند اما از نظر مالی توان بر عهده گرفتن تعهدات مالی بالا ندارند که با ایجاد این سایت می‌توان شاهد تجمیع کمک‌های اندک و در نهایت اجرای اقدامات بزرگ بود.

گفتنی است، در این جلسه سایت جمع‌سپاری مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی مدارس استان گلستان رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .