عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صادقلو: امروزه زنان در عرصه های مختلف توفیقات فراوانی کسب کرده اند


صادقلو: امروزه زنان در عرصه های مختلف توفیقات فراوانی کسب کرده اند

صادقلو: امروزه زنان در عرصه های مختلف توفیقات فراوانی کسب کرده اند

استاندار گلستان گفت: دیگر عصر نتوانستن زنان سپری شده و امروزه زنان توانسته اند در عرصه های مختلف، توفیقات فراوانی به دست آورند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ حسن صادقلو در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون زنان بازرگان استان با بیان این که باید روحیه امید در زنان وجود داشته باشد، تأکید کرد: اگر با روحیه امیدوار به مسایل و مشکلات پیش رو بنگرید بدون شک موفق خواهید بود.

وی ادامه داد: اگر نگاهتان غیر از این باشد و همواره مشکلات را بزرگ ببینید و از آن خسته شوید توفیقات کمتری نصیبتان می شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه در فعالیت های اقتصادی خود باید جاذبه ساز باشید خاطرنشان کرد: عبور از کارهای تکراری و معمول و نوآوری و ابتکار در شیوه ارائه کارها می تواند تأثیر زیادی در موفقیت زنان داشته باشد.

وی تصریح کرد: زنان ثابت کرده اند که اگر بخواهند می توانند دشوارترین کارها را انجام دهند و شما نیز باید به دنبال قطب شدن باشید .

دکتر صادقلو تصریح کرد: جستجو کنید و ببینید زنان موفق در جهان در شرایط مشابه با شما چه کردند و چگونه توانستند به قطب و مرکز توجهات مبدل شوند و از همان الگو بهره ببرید.

وی در پایان با اشاره به ضرب المثل قدیمی که « منفعت آن سوی جرأت است» خاطرنشان کرد: باید ریسک پذیر باشید زیرا ریسک پذیری در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و کسانی که این قابلیت را ندارند کمتر موفق می شوند.

کانون زنان بازرگان ایران با حمایت حدود 300 نفر از زنان فعال اقتصادی ایران در زیرمجموعه اتاق بازرگانی ایران تشکیل شده است.

این کانون، اولین و تنها تشکّل اقتصادی زنان ایران می باشد و از آنجایی که یک تشکل ملی است در سطح کشور نیز 9 شعبه دارد .

کانون زنان بازرگان استان گلستان نیز یکی از آنهاست که حدود 170 نفر از زنان فعال در حوزه تولید و اقتصاد را تحت حمایت دارد.

هدف از تشکیل این کانون ها، توسعه و توانمندسازی اقتصادی زنان و حمایت از فعالیت های آنان عنوان شده است.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1477
  • کد خبر : 1083