عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » منطقه آزاد اینچه برون گلستان مزیت های صادراتی بالایی دارد

استاندار گلستان:

منطقه آزاد اینچه برون گلستان مزیت های صادراتی بالایی دارد

منطقه آزاد اینچه برون گلستان مزیت های صادراتی بالایی دارد

 استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اینچه برون گلستان که لایحه آن در دولت مصوب گردیده دارای مزیت های بالای صادراتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه موضوع منطقه آزاد اینچه برون در کمیسیون های مرتبط مجلس شورای اسلامی نیز مصوب شده، تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اینچه برون گلستان با وسعت 120 هزار هکتار در نظر گرفته شده که در مرحله اول آن 16هزار هکتار اجرایی می شود.

وی با تاکید بر حساسیت این لایحه، یادآور شد: مدیریت استان در حال پیگیری مباحث اجرایی منطقه آزاد است و به روزی انتصاب مدیر اجرایی آن نیز صورت خواهد گرفت.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به امضای قراردادهای همکاری با استان های دیگر کشور اشاره کرد و افزد: با توجه به دانش فنی که در استان ما و استانهای دیگر وجود دارد، تبادل این دانش فنی ظرفیت ها و استعدادها حائز اهمیت است و می تواند برای استان ثروت آفرین باشد.

دکتر صادقلو استفاده از ظرفیت دانش فنی دیگر استان ها را از مصادیق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد: در مسیر به دنبال تفاهم نامه هایی جهت استفاده از ظرفیت های سرریز سرمایه گذار و پتانسیل هایی در آن استان ها جهت معرفی استعدادها و توانمندی های گلستان هستیم.

لازم به ذکر است جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل استانداری گلستان برگزار شد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .