عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهندسین باید معماری سبز را در شهرهای استان ایجاد کنند

استاندار گلستان:

مهندسین باید معماری سبز را در شهرهای استان ایجاد کنند

مهندسین باید معماری سبز را در شهرهای استان ایجاد کنند

استاندار گلستان در دیدار با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: مهندسین برای تبدیل شهرهای استان از معبر به مقصد باید با ایجاد معماری سبز در زیبا سازی شهرهای استان موثر باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به نقش فرهنگ سازی، اثر بخشی و راهبری که سازمان نظام مهندسی می تواند داشته باشد، تصریح کرد: باید شاهد مطالبات کارشناسی از سوی سازمان باشیم و مهندسین با توجه به خواست ها و منافع مردم مطالبات را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با بیان اینکه باید رابطه مهندسین با مدیریت کلان استان، رابطه یک اتاق فکر باشد، خاطر نشان کرد: شما نه تنها برای استان که باید طرح هایی برای کشور داشته باشید و در لوایح دولت و طرح های مجلس شورای اسلامی نقشی موثر برعهده گیرید.

وی با تاکید بر کثرت خانواده مهندسین استان، یادآور شد: باید هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی با استفاده از توان تمام مهندسین و در درون خود بصورت اتاق فکر طرحی جامع در دل یک نقشه راه برای مدت زمان مسئولیت خود تعریف کنند.

وی افزود: افزایش ارتباط و تعامل مستمر با بدنه، حرکت با فن آوری و علم روز در طراحی ها، توجه به آموزش های کارا در اندام سازمان، توجه و جذب ظرفیت های برون سپاری دستگاه ها توسط سازمان و نقد درون از جمله مسائلی است که می تواند آینده ای روشن را برای مهندسی استان ترسیم کند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اینچه برون گلستان در هیات دولت و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه در فاز نخست آن اقدامات اجرایی 16 هزار هکتار از 120 هزار هکتار عملیاتی خواهد شد، انتظار می رود مهندسین طرح هاو ایده های خود را جهت معماری و ظاهر منطقه آزاد ارائه کنند تا بتوانیم زیباترین جلوه را به نمایش گذاریم.

دکتر صادقلو با تاکید بر چابکی بیش از پیش مهندسان استان ، یادآور شد: باید مهندسان دانش فنی خود را به حد فروش برسانند تا بتوانیم از آن در ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کنیم.

همچنین در این دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی استان با اشاره به هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که قریب به یک ماه پیش برگزار شد، گفت: منتخبین این دوره اولویت خود را توجه به حق و حقوق مردم و ارتقا خدمات مهندسی قرار داده اند.

مجتبی موسوی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی استان متشکل از 8021 مهندس در 7 رشته هستند، یادآور شد: سازمان نظام مهندسی استان با 22 دفتر در سطح شهرهای استان تلاش می کنید خدمات مهندسی شایسته را به مردم ارائه دهد.

لازم به ذکر است در این دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مسائل و دغدغه های خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.

 

مهندسین باید معماری سبز را در شهرهای استان ایجاد کنند

 

مهندسین باید معماری سبز را در شهرهای استان ایجاد کنند

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .