عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات انقلاب در محرومیت زدایی نباید مورد غفلت قرار گیرد

استاندار گلستان:

خدمات انقلاب در محرومیت زدایی نباید مورد غفلت قرار گیرد

خدمات انقلاب در محرومیت زدایی نباید مورد غفلت قرار گیرد

 استاندار گلستان با اشاره به ارائه خدمات گسترده پس از انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت ها گفت: خدمات بی شمار انقلاب در 37 سال گذشته در این زمینه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی استخر سرپوشیده شهر رامیان، اظهار کرد: جوهره انقلاب اسلامی عدالت است و تمام طرح هایی که تاکنون توسط نظام انجام شده، در راستای توازن بخشی و محرومیت زدایی بوده است.

وی گفت: طرح ها و اقداماتی که نظام اسلامی و دولت های آن در 37 سال گذشته درگوشه و کنار کشور انجام داده اند به هیچ وجه قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست و نباید این خدمات مورد غفلت قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج درخدمات رسانی و محرومیت زدایی، اضافه کرد: این شجره طیبه از ابتدای تشکیل تاکنون، همواره نجات بخش و حافظ انقلاب اسلامی بوده است.

دکتر صادقلو تصریح کرد: هم اکنون برخی طرح های بزرگ ازجمله راه آهن و سد نرماب و چهل چای توسط سپاه درحال انجام است.

استاندار گلستان با بیان اینکه سپاه بیشترین پیشروی را در حوزه اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری داشته است، خاطرنشان کرد: در دیداری که با رئیس جمهوری داشتم گزارش این اقدامات سپاه را ارائه کردم.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور خوب اقشار مختلف مردم درمراسم گرامیداشت 9 دی درشهرهای مختلف این استان، گفت: سپاه با تمام امکانات به نظام و دولت کمک می کند.

سرهنگ حسین کریمی اول افزود: سپاه نینوای گلستان در سال های اخیر 62 سوله فرهنگی و ورزشی درقالب طرح صالحین افتتاح کرده است ضمن اینکه عملیات احداث 14 سوله دیگر به نام حماسه 9 دی در دستور کار دارد.

وی گفت: از 14 سوله فعلی تاکنون هفت سوله به بهره برداری رسیده است و بقیه نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ کریمی اول اضافه کرد: سپاه نینوای گلستان علاوه بر طرح های فوق، احداث چهار استخر سرپوشیده را در دستور کار دارد که استخر سرپوشیده رامیان یکی از این طرح ها است.

وی تصریح کرد: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع در مجموعه فرهنگی ورزشی الغدیر رامیان با پیش بینی اعتبار 10 میلیارد ریال احداث می شود که 60 درصد اعتبار مورد نیاز توسط سپاه و بقیه توسط کمک های مردمی و ادارات استان ازجمله استانداری تامین و هزینه خواهد شد.


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1394
  • کد خبر : 15900