عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همبستگی ارتش و ملت یکی از برکات انقلاب اسلامی بود


همبستگی ارتش و ملت یکی از برکات انقلاب اسلامی بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان گفت: پیوستن ارتش به ملت و حضور همافران نیروی هوائی در 19 بهمن سال 57 در محضر معمار کبیر انقلاب اسلامی و ادای احترام به امام راحل یکی از برکات انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو صبح امروز(18 بهمن) در صبحگاه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان در گرگان اظهار کرد: این درحالی است که رژیم شاهنشاهی ارتش را برای دفاع از خود و رسیدن به مقاصد داخلی با نگاه به اهداف و برنامه های جهانخواران شکل داده بود.

وی اضافه کرد: ارتش در دوران گذشته زیر سلطه آمریکا بود، اما بعد از قیام امام خمینی (ره) و آگاه شدن نیروهای مسلح از سرسپردگی رژیم سابق، آرام به ملت پیوستند.

به گفته استاندار گلستان اهدای گل از سوی مردم به ارتشیان در روزهای انقلاب و همراهی آنان با ملت و لبخند نیروهای مسلح نشان از رضایتمندی و پیروزی ملت ایران داشت.

وی افزود: نقش تاثیرگذار ارتش تنها مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی نمی شود، بلکه رشادت ها، ایثارگری و از خودگذشتگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز یک شاخص و معیار برای ارتش های دنیا شده است.

وی با اشاره به رشادت ارتشیان در دوران مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: نیروهای ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور در این سال ها با رشادت و جانبازی صحنه های بسیاری را در دفاع از کشور و دین خلق کرده اند.

دکتر صادقلو تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم اینک در مقابله با تهدیدات و تحرکات دشمنان آهنین هستند.

همچنین در این مراسم فرمانده قرارگاه عملیات تاکتیکی لشگر 30 پیاده گرگان نیز اظهار کرد: یکی از افتخارات نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ولایت پذیری و ولایتمداری می باشد.

امیرسرتیپ دوم مهدی معمارباشی افزود: ارتش به عنوان یک نیرو و عنصر تاثیرگذار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوره های بعدی همواره نقشی اساسی و ارزشمند داشته است.

وی با اشاره به حضور برخی افسران متدین، محکم و استوار در ارتش دوران رژیم شاهنشاهی اظهارداشت: این نیروهای متدین در دوران قبل انقلاب در واقع حلقه اتصال بین روحانیت و بخش های نظامی بودند.

امیر سرتیپ معمارباشی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش همگام و همسو با دیگر نیروهای مسلح در همه عرصه به مقابله با دشمن پرداخت و با قدرت بازدارندگی و اقتدار، ضمن حضور مقتدرانه موفق به فتح قله های افتخار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 پیاده گرگان افزود: گوش به فرمان رهبر بودند، وجه تمایز نیروی های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای مسلح دنیا می باشد.

مراسم صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح گلستان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای تامین استان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی گلستان در میدان صبحگاه قرارگاه عملیات تاکتیکی لشگر 30 پیاده گرگان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .