عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدای اسناد ۱۶۰ هکتار اراضی مسکونی در گالیکش/حمایت از طرح‌های اشتغالزا

رئیس بنیاد مستضعفان در گالیکش:

اهدای اسناد ۱۶۰ هکتار اراضی مسکونی در گالیکش/حمایت از طرح‌های اشتغالزا

اهدای اسناد ۱۶۰ هکتار اراضی مسکونی در گالیکش/حمایت از طرح‌های اشتغالزا

 رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در راستای تفاهمنامه‌ای چند‌جانبه از طرح‌های اشتغالزا در ۲۰ استان کشور حمایت می‌شود.

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور صبح امروز در مراسم اهدای اسناد بنیاد علوی در مسجد جامع روستای فارسیان فرنگ گالیکش اظهار داشت: 160 هکتار اراضی مسکونی در قالب 2 هزار فقره سند به ارزش بیش از 15 میلیارد تومان امروز به صورت بلاعوض به مردم واگذار شد.

 وی افزود: امیدواریم با واگذاری این اسناد پشتوانه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی مردم باشد.

 رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت از طرح‌های اشتغالزا در کشور تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای چند‌جانبه بین بانک سینا، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان با استانداری 20 استان برای حمایت از طرح‌های اشتغالزا منعقد شده است.

 سعیدی‌کیا گفت: در مناطق محروم اگر طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدماتی به تائید استان برسد و بانک آن را تائید کند تسهیلاتی با کارمزد 22 درصد واگذار می‌شود.

 وی افزود: از این میزان 5 درصد کارمزد را بنیاد علوی، 5 درصد را استانداری آن استان و 12 درصد را خود فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

 همزمان با مراسم اهدای اسناد بنیاد علوی در مسجد جامع روستای فارسیان فرنگ گالیکش استان گلستان، نمایشگاه صنایع دستی نیز دایر شده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .