عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات اجرایی مصوبات ویژه سفر رئیس جمهوری باید سرعت گیرد

استاندار گلستان در دیدار با مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور؛

عملیات اجرایی مصوبات ویژه سفر رئیس جمهوری باید سرعت گیرد

عملیات اجرایی مصوبات ویژه سفر رئیس جمهوری باید سرعت گیرد

استاندار گلستان در دیدار با مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری و همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استان گلستان باید روند عملیات اجرایی آن سرعت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این دیدار که با هدف پیگیری دستورات رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفت، دکتر حسن صادقلو تصریح کرد: مجموعه ی 44طرحی که دکتر نوبخت در سفر به گلستان دستور اولیه اقدام اجرایی و پیگیری آن را صادر کردند، مجموعه ای از مهمترین مسائل گلستان در مسیر توسعه است.

وی افزود: قطعاً در سال 95 با هدف محسوس سازی اقدامات دولت تدبیر و امید در گلستان بسیاری از فعالیت های انجام شده، اطلاع رسانی خواهد شد و نیمه دوم سال جاری اوضاع عمومی رو به رشد بیش از پیش خواهد بود.

وی گندم گلستان را برندی در سطح کشور به لحاظ کمیت و کیفیت دانست و افزود:زهکشی 280 هکتار اراضی شمالی که 22هزار هکتار آن باید طی سال جاری و سال آینده انجام شود می تواند در افزایش تولید گندم باکیفیت گلستان و سرسبزی اراضی شمالی استان تاثیر بسزایی داشته باشد که این موضوع نیازمند توجه ویژه در عرصه اعتبارات است.

استاندار گلستان با اشاره به طرح هایی نظیر راه آهن گرگان به مشهد و پروژه سد نرماب ـ چلچای، گفت: این طرح ها که مورد تاکید دکتر روحانی و نیز دکتر نوبخت بوده اند می تواند تحولات مناسبی در گلستان ایجاد کند و آثار رضایت بخشی برای مردم داشته باشد.

دکتر صادقلو در دیدار با مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان را استانی تازه بنا گذاری شده دانست و خاطرنشان کرد: باید در راستای توازن بخشی مباحث بودجه ای گلستان و استان هایی از این دست، مورد توجه و ویژه بینی قرار گیرند.

همچنین در این دیدار مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تاکید بر اینکه اوضاع بودجه در کشور رو به بهبود است، گفت: تلاش داریم آنچه تحت عنوان تفاهمات و مصوبات ویژه در سفر ریاست محترم جمهوری و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی به گلستان مطرح شده، محقق شود

دکتر علی اکبر حاج محمدی گلستان را استانی با ظرفیت های بالا دانست و تصریح کرد: علی رغم تمامی مشکلاتی که دولت دارد تعهدات سفر یقیناً اجرایی خواهد شد تا رضایت مندی مردم بیش از پیش شود.

لازم به ذکر است پیرو جلسه شورای اداری استان که در 30 اردیبهشت ماه سالجاری با حضور دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت گرفت ایشان دستور دادند مصوبات این سفر و سفر ریاست محترم جمهوری به گلستان مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که 6 ماه دیگر نتیجه این اقدامات و فعالیت ها را پیگیری خواهند کرد.

 

عملیات اجرایی مصوبات ویژه سفر رئیس جمهوری باید سرعت گیرد

 

عملیات اجرایی مصوبات ویژه سفر رئیس جمهوری باید سرعت گیرد

 

عملیات اجرایی مصوبات ویژه سفر رئیس جمهوری باید سرعت گیرد

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2165
  • کد خبر : 22349